Net gestopt met de pil (deel 3)

Discussion in 'Zwanger worden' started by prinses, May 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mik25

mik25 VIP lid

Sep 12, 2007
    14,563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    whahahahahahahahahaha taart eten helpt niet hoor meis ;)

maar misschien verwijdert ze dat bord nu wel als je duidelijk bent geweeest in je mail.

ze zal vast niets doen want zo te horen vind ze je erug lief

2. Daan78

Daan78 VIP lid

Jun 25, 2008
    8,202
    1
    0
    Apeldoorn
    Pff ja, zo herkenbaar vooral dat cirkelje. heb jij er hulp voor gehad? En hoe zie jij dat nu met je zwangerschap dan en daarna?

3. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Daan78, mijn vriendinnetje heeft ook een eetstorinis gehad, was echt heel mager geworden.
    Dus ken het wel, zelf geen ervaring mee.

Maar pas je wel op dat als je straks zwanger bent.
    Want je komt dan natuurlijk weer aan, dat dat niet in de weg gaat zitten.

4. Daan78

Daan78 VIP lid

Jun 25, 2008
    8,202
    1
    0
    Apeldoorn
    Je hebt ook helemaal gelijk hoor. Enne gestopt met roken. Super zeg. Das ook nog een gevecht dat ik aan moet gaan. Tips?

5. mik25

mik25 VIP lid

Sep 12, 2007
    14,563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    bedoel je niet mij? wendy ukkie zwemt volgens mij gewoon nog lekker rond.? hihihihihihihih

6. Daan78

Daan78 VIP lid

Jun 25, 2008
    8,202
    1
    0
    Apeldoorn
    Dat wil ik dus ook koste wat kost voorkomen. Maar het maakt me wel bang. Geen idee hoe ik daar op ga reageren.

7. mik25

mik25 VIP lid

Sep 12, 2007
    14,563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hihihihihih klinkt clichee maar gewoon stoppen. als je er echt achter staat (en dat sta je met zo'n ukkie in je buik) dan lukt het je. maar doe het voor jezelf dan lukt het

8. Daan78

Daan78 VIP lid

Jun 25, 2008
    8,202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ik wist dat je dat ging zeggen :D En dat is maar goed ook, want dat betekend dat er nog wel iets van verstand in mijn koppie zit (afgezien van het feit dat dat verstand het nu (pre-zwangerschap) nog even laat afweten ;)

Ben je gelijk gestopt, of toen je wist dat je zwanger was.

P.s. hoest met de nesteldrang?

9. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

Oct 23, 2007
    14,269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Ik heb er geen hulp voor gehad. Ik was zo ver 'heen' dat ik niets en niemand vertrouwde en dus geen hulp accepteerde... Ik hbe er zelf voor gevochten. Mijn moeder heeft he erg geholpen, en toen ik mijn man leerde kennen (nu 4 jaar geleden) heb ik aan hem ook erg veel gehad. Het was het ultieme bewijs voor mij dat ik de moeite waard was... Ondanks mijn 'afwijking' kon iemand onvoorwaardelijk van me houden... :D

Ik merk dat ik dubbel van mijn zwangerschap geniet nu. Er is een druk over eten van mijn schouders gevallen. Ik hoef met niet schuldig te voelen over wat ik eet... Ik heb een goed excuus ;) En ik merk dat dat erg helpt. Ik eet niet meer buitensporig veel en eet heel erg gezond. Ik denk dat ik na mijn zwangerschap zo aan mijn nieuwe ritme gewend ben dat ik het goed kan volhouden...

10. mik25

mik25 VIP lid

Sep 12, 2007
    14,563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hihihihihihih vanochtend boodschappen gedaan. moeder geknipt en gekleurd en badkamer geverfd.

ik ben gestopt met roken zodra ik de positieve test in mijn handen had. was voor mij erg makkelijk terwijl ik toch 20 sigaretten per dag rookte dus.....
    komt gewoon omdat ik dit echt voor mijn kindje wilde doen. en ik blijf stoppen. ga niet meer beginnen

11. mik25

mik25 VIP lid

Sep 12, 2007
    14,563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    sorry hoor lieverd maar zo dik ben je toch niet?gewoon iets gezet. maar ik bedoel een graatje is ook niet leuk hoor.ik kon tot mijn 18de maat 174 aan. kindermaat. en tot mijn 22ste nog steeds af en toe mt 36 te groot.

ik ben nu forser en voel me daar ook goed bij. je moet er wel gezond uit zien vind ik.

12. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

Oct 23, 2007
    14,269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    taart helpt misschien niet, maar is wel errug lekker.
    Ze vind me een beetje te lief. Eng lief!

Ik heb nog geen reactie van haar...gelukkig...

13. Daan78

Daan78 VIP lid

Jun 25, 2008
    8,202
    1
    0
    Apeldoorn
    Wow dat geeft mij moed. Het lijkt mij ook zo heerlijk om te eten zonder mij er schuldig over te voelen. Hoop dat me dat nog eens gegeven is.
    Fantastische man heb jij zeg. Ik heb ook zo'n exemplaar :D

14. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

Oct 23, 2007
    14,269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Lief van je... Nee ik vind mezelf inmiddels niet meer dik. Gelukkig... Ik ben trots op mijn maat 42. Volgens mij is dat heel gemiddeld (te zien aan het feit dat die maat altijd als 1e is uitverkocht).
    Je begint trouwens wel echt te zien dat kindlief mijn vet opeet... Het wordt voor iedereen opvallend...

Oh ja, even nieuwe buikfoto plaatsen...

15. mik25

mik25 VIP lid

Sep 12, 2007
    14,563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    samen met mt 36/38 dan want die is ook altijd op hihihihihihihihi

ja je krijgt nu echt een bol buikje he? is toch leuk als mensen zien dat je zwanger bent.

ik begin nu wel weer terug te willen naar mij figuurtje die ik had met de bruiloft. hihihihhihiihhi zat foto's te kijken jeetje ik herken mezelf niet eens hihih

gr kim

16. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

Oct 23, 2007
    14,269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Same here.... Ik ben na mijn bruiloft enorm aangekomen (tijdens de huwelijksreis). Nu heb ik mijn figuur van een jaar geleden weer een beetje terug...

17. Daan78

Daan78 VIP lid

Jun 25, 2008
    8,202
    1
    0
    Apeldoorn
    Bedankt meiden dat ik hier even mag spuien. Ik voel me af en toe zo abnormaal (en soms ben ik dan bang dat iemand denkt dat ik geen kinderen mag krijgen omdat ik niet eens normaal voor mijzelf kan zorgen, wat ik dus wel kan)

Gelukkig begrijpen jullie me.

18. Daan78

Daan78 VIP lid

Jun 25, 2008
    8,202
    1
    0
    Apeldoorn
    Mooie buikjes kim en Tipp :D

19. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

Oct 23, 2007
    14,269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ik snap je angst hoor. Nog een schokkend nieuwtje over mij: ik heb tot een jaar geleden aan automutilatie gedaan... :oops: Toen werd ook tegen mij gezegd "ik hoop niet dat jij over kinderen denkt." En die wens was er dus al wel...

20. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

Oct 23, 2007
    14,269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    meiden. Ik zo lekker de stad in. Taartjes eten met mijn moeder :D

Share This Page