ik heb net iets gedaan wat tegen mijn gevoel indruist. ik had gisteren een vrouw gemaild. 95 euro voor die box. ze zou overleggen, nu belt er net een man voor 115 euro haalt hij hem vanavond op. en ik heb ja gezegd en die andere vrouw afgemaild. verschrikelijk he? had die vrouw hem beloofd maar ja 20 euro kan ik goed gebruiken evengoed. maar wel een schuldgevoel nu! nou ja vanavond komt hij hem halen en zijn wij 115 euries rijker
Tsja, die man was al snel met 115 euro en vrouw zou overleggen, dus je moet niet schuldig voelen, je hebt je best gedaan en je kan toch niet wachten
Rox, gefeliciteerd meid, wat een fantastische dag zeg. Kim, tja moeilijk zoiets hoor. Soms moet je iets gewoon net wat langer laten staan op MP en soms hoop je op te veel. Maar ja, die vrouw moet zelfs eerst nog overleggen, voor het zelfde geld had ze het weer af laten weten. Nu voelt het even lullig straks niet meer. Ik heb ondertussen ook wel trek gekregen in kwarktaart. Misschien ook maar eens maken morgen of zo, hahaha.
meiden kijk eens in mijn album, foto van de cavia's, ze zijn echt huge vind ik. het zijn er vier maar eentje is niet goed te zien op de foto ga straks even bijlezen
ja groot he, en lopen ook meteen rond en hebben al haar enzo hihi. stoere mama ja, ze heeft geen kik gegeven
Ja idd, ze lopen al snel rond na de bevalling, heb ook 2 cavias gehad...... mijn stiefzus is de fokker
hihihihihi krijg net een sms van tipp. ze zal er vanavond niet zijn ivm dat ze uit eten is met een vriendin. ze kan ook geen avond zonder ons he?
Leuk joh dat jullie ook contact heb via smsjes! Is wel altijd fijn! Ach leuk voor haar om lekker uit eten te gaan!
ja he we hebben een leuk cluppie hoor en zij is van hier mijn buddy . en rox ook want we konden niet kiezen. dus als ik ga bevallen moet i drie smsjes sturen. aan rox,tipp en daisy hihihihihihihi gr kim