ik heb hem net gelezen met thomas aan de telefoon... Er stond eigenlijk niks zinnigs in. Ze ging volledig uit haar dak en vond dat ze thomas, mijn broer en zus gewoon mag blijven mailen/bellen etc... Whatever.... Ik reageer er niet meer op. Ze komt er vanzelf wel achter wat men van haar vindt... Ik ben nu wel emotioneel volledig uitgeput... Ik denk dat ik vanmiddag maar even langs het strand ga uitwaaien ofzo...
Goed plan, en kan je haar mail adres blokkeren? Zoja, direct doen! Dit kan ook met je mobiel wist je dat?
Nu dus gewoon negeren hoe moeilijk dat ook is. Net m'n eerste 'ochtendmisselijkheid' gehad. Wat voel je je dan beroerd! Had zo gehoopt dat het weg zou blijven... maar helaas! Hoop niet dat ik het volgende week ook in Ibiza heb...
Ik heb de eerste afspraak bij de VK de dag nadat ik terug ben van Ibiza. Mijn vaste HA is ook met vakantie...
en is er iemand anders waarmee je in die periode goed mee kon praten die je nu kan bellen? nichtje van Mike komt zo. zijn al een jaar bezig en gaan nu KI proberen. ze zit er helemaal doorheen, echt zielig
van puur mama bestaan er korreltjes tegen de ochtendmisselijkheid. Ik was bevoorrecht om bijna niet misselijk te zijn maar hoor vaak dat het werkt
Oke... ga ik daar even voor kijken als ik het morgen en vrijdag weer heb. Wie weet was het 1 malig...
Thanks! Moet toch nog langs de apotheek voor oordopjes voor het vliegen. Zit altijd te huilen van de pijn met opstijgen en dalen. Had vorige keer ook dopjes, maar die hielpen niets. Dus even vragen of er wat sterkers is en of ik dat evengoed gewoon mag hebben...
Goedemorgen! Die doppen die Rox bedoelt zijn errug goed. Ik gebruik ze ook altijd! En smeer een heel klein beetje tijgerbalsam onder je neus. Neem veel kauwgom en zorg dat je bij het stijgen en dalen water bij de hand hebt. Succes!