Daantje van VSM puur mama heb je speciale granules oid tegen misselijkheid. Ik heb er overigens nog steeds geen last van.
ik ben ook niet misselijk geweest heerlijk maar als je het wel heb heb je gelukkig genoeg middeltjes. ik ga weer schuren. tenminste als mijn kind uit mijn ribben wil komen jeetje die gaat steeds hoger zitten zeg! met die voeten in mijn zij.hihihihihihih wel grappig af en toe komt er een voet naar buiten en dan kan ik kietelen hahahahahahaha he dames. 8 pond is toch niet belachelijk zwaar ofzo? iedereen kijkt me aan alsof het verschrikkelijk zwaar is. maar voor deze tijd is dat toch normaal?
Jasper was ook op 8 pond geschat, maar hij was maar 6,5 pond. De schatting was wel zonder echo natuurlijk, dus dat is wel meer gokwerk.
8 pond is netjes! een gemiddelde baby word daarop geschat he. maar het blijft een schatting natuurlijk
Mik, 8 pond is niet zwaar hoor, Myrna was 7 pond bij 3 weken te vroeg geboren en haar broertje 6 pond bij 6 weken te vroeg geboren, dus tegenwoordig is heel normaal.
pfff, dat gedoe heeft een behoorlijke klap op mijn lijf gegeven... Ik ben doodmoe en heb vreselijke maagpijn... Strakjes even een lekkere strandwandeling maken
Rustig aan tipp... Bedankt voor alle tips! Kan ik zeker weer wat mee! Ondanks dat ik nu vakantie heb, ben ik me ook al weer een beetje aan het voorbereiden voor volgend schooljaar. Ik krijg namelijk een jongetje in de klas die bijna niets kan zien. Dus ben me aan het inlezen, aan het bedenken hoe ik mijn onderwijsassistente en stagiaire het beste kan inzetten en wat ik zelf nog extra kan doen ter voorbereiding.
ik doe mijn best daantje... Pffff. dit soort stress moet je echt niet te vaak hebben als je zwanger bent
hmmm hier kan ik zooooo van genieten. Mijn hondje dat rustig ligt te slapen, katjes die ook lekker slapen... Die hele rustige ademhaling, die totale ontspanning.... Zou ik daar bij mijn kindje op dezelfde manier van genieten?
Ik hoop in ieder geval dat je hier wat van kan ontspannen. Probeer je aub niet te veel te laten meeslepen met dit alles. Al heb ik vast makkelijk praten, maar dat is het niet waard en jij moet, zeker nu, goed voor jezelf zorgen. Nog een strandwandeling in de planning?
ik ben zo blij dat het nu achter de rug is... Dat het over is en dat ik (hoop ik) nooit meer last van haar heb. Had ik jullie de ultieme stunt van haar als verteld? Ze had thomas gemaild dat hij eens met mij moest praten en dat ze hem miste en van hem hield! Hoe haalt een kip van 20 het in haar hoofd om dat aan MIJN MAN te mailen? *rustig, adem in, adem uit* hihihi thomas was totaal niet onder de indruk
Kip heeft blijkbaar geen leven als ze zich zo aan jullie vastklampt. Heel sneu typje. enne, thomas is cool dat hij zich er niets van aantrekt.