Net gestopt met de pil (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Daantje van VSM puur mama heb je speciale granules oid tegen misselijkheid.

Ik heb er overigens nog steeds geen last van.

2. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ik ben ook niet misselijk geweest heerlijk :) maar als je het wel heb heb je gelukkig genoeg middeltjes. ;)

ik ga weer schuren. tenminste als mijn kind uit mijn ribben wil komen :confused: jeetje die gaat steeds hoger zitten zeg! met die voeten in mijn zij.hihihihihihih wel grappig af en toe komt er een voet naar buiten en dan kan ik kietelen hahahahahahaha

he dames. 8 pond is toch niet belachelijk zwaar ofzo? iedereen kijkt me aan alsof het verschrikkelijk zwaar is. maar voor deze tijd is dat toch normaal?

3. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Jasper was ook op 8 pond geschat, maar hij was maar 6,5 pond.
    De schatting was wel zonder echo natuurlijk, dus dat is wel meer gokwerk.

4. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik denk dat 8 pond een lekker gezond gewicht is en net iets boven het gemiddelde ligt.

5. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

8 pond is netjes! een gemiddelde baby word daarop geschat he. maar het blijft een schatting natuurlijk

6. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Mik, 8 pond is niet zwaar hoor, Myrna was 7 pond bij 3 weken te vroeg geboren en haar broertje 6 pond bij 6 weken te vroeg geboren, dus tegenwoordig is heel normaal.

7. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    pfff, dat gedoe heeft een behoorlijke klap op mijn lijf gegeven... Ik ben doodmoe en heb vreselijke maagpijn... :( Strakjes even een lekkere strandwandeling maken :D

8. daantje07

daantje07 Bekend lid

Rustig aan tipp...

Bedankt voor alle tips! Kan ik zeker weer wat mee!

Ondanks dat ik nu vakantie heb, ben ik me ook al weer een beetje aan het voorbereiden voor volgend schooljaar.
    Ik krijg namelijk een jongetje in de klas die bijna niets kan zien. Dus ben me aan het inlezen, aan het bedenken hoe ik mijn onderwijsassistente en stagiaire het beste kan inzetten en wat ik zelf nog extra kan doen ter voorbereiding.

9. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    GEFELICITEERD

10. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ik doe mijn best daantje... Pffff. dit soort stress moet je echt niet te vaak hebben als je zwanger bent :(

11. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36

Ohh ben je echt niet gegaan? Jammer joh!

12. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    haha Mike heeft goed opgelet laatst! Of zou hij stieken met ons meelezen? ? ?

13. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    hmmm hier kan ik zooooo van genieten. Mijn hondje dat rustig ligt te slapen, katjes die ook lekker slapen... Die hele rustige ademhaling, die totale ontspanning.... Zou ik daar bij mijn kindje op dezelfde manier van genieten?

14. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ik hoop in ieder geval dat je hier wat van kan ontspannen. Probeer je aub niet te veel te laten meeslepen met dit alles. Al heb ik vast makkelijk praten, maar dat is het niet waard en jij moet, zeker nu, goed voor jezelf zorgen.
    Nog een strandwandeling in de planning?

15. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    jep... Ik ga over 20 min weg. Lekker naar het strand, uitwaaien, even lekker niks meer...

16. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Ga jij maar lekker even uitwaaien meid!

17. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ik ben zo blij dat het nu achter de rug is... Dat het over is en dat ik (hoop ik) nooit meer last van haar heb. Had ik jullie de ultieme stunt van haar als verteld?
    Ze had thomas gemaild dat hij eens met mij moest praten en dat ze hem miste en van hem hield!

Hoe haalt een kip van 20 het in haar hoofd om dat aan MIJN MAN te mailen?

*rustig, adem in, adem uit* hihihi thomas was totaal niet onder de indruk :D

18. ProudMum

nee ik heb ff flink ruzie gemaakt en lopen schenden :oops:

19. ProudMum

nou, dat kan ik je verzekeren; ik kan echt letterlijk uren bij hem kijken in de deuropening

20. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Kip heeft blijkbaar geen leven als ze zich zo aan jullie vastklampt. Heel sneu typje.

enne, thomas is cool dat hij zich er niets van aantrekt.

Deel Deze Pagina