je hebt een easybase en een easyfix. Een easybase kan in iedere auto. Een easyfix kan alleen in een auto waar isofix in zit. Dit zijn 2 beugels die achter de zitting van de achterbank zitten. Tussen de rugleuning en de zitting.
*weer bijgelezen* Kom net uit mijn bed. Heerlijk dat slapen als je nachtdienst hebt. Je hoeft geen wekker te zetten. Ik ga zo even eten halen voor vanaaf en om 19.00u een uurtje sporten.
Heb net de keukenkasten uitgesopt. De bovenste kasten kom ik niet bij, dus dat gaat vriendje morgen doen. Ik heb ook nog geen buddy... wie biedt zich aan?
hihhihihi nou deur en trap weer geschilderd! nu lekker met benen omhoog op de bank. vanavond twee mensen knippen! en morgen staat er helemaal niets op mijn agenda. dus morgen lekker in kinderkamertje tutten en boeven eens goed schoonmaken. vooral kapsalon kan wel een goede poetsbeurt gebruiken. de werkwagens en planken etc. hopelijk is dan van het weekend alles af en kan ik gerust bevallen. hihih
Nou he! hoe ga je dat doen dalijk als je met verlof gaat? ik heb ook een eigen salon bij me ouders aan huis maar vind t best lastig om dalijk tegen me klanten te vertellen dat ik er ff niet ben