hee meiden. Het was heerlijk aan het strand (ik heb alleen wel 2 bekers cola gedronken ), ben lekker uitgewaaid... Ik voel me een stuk beter. Nog wel erg moe, maar dat is niet zo erg... Ik ga zo lekker filmpje kijken... En ik ga niet koken. Ik heb geen trek in eten, en voor thomas heb ik een stoommaaltijd van de AH
ja maar ja hoogzwanger knippen gaat ook niet he? dus je zal wel moeten. ik begin ongeveer 5 weken na de geboorte (als dit kan) maar dan wel alleen als manlief thuis is. dus de kleine gaat pas naar de oppas(oma's) als hij/zij drie maanden is. ik knip nu af en toe ook nog hoor maar vanaf 38 weken stop ik helemaal tot dus na de bevalling. ik vind het ook wel moeilijk hoor. ik kan moeilijk nee zeggen en vind mijn klanten hardstikke leuk! gr kim
hihihihihihih ik denk dat ik mannetje naar de snackbar gooi. heb trek in patatjes. hihiih whhahahahahahahahahaha joepie hij trekt zijn schoenen al aan. snackbar snackbar
Lijkt me inderdaad moeilijk. Zo heb ik een webshop voor sieraden en kralen. Loopt op dit moment erg goed en heb er eigenlijk nog niet bij stilgestaan hoe ik het moet doen als het zover is. Denk dat de bestellingen ook maar eventjes moeten blijven liggen dan.
Hier rode kool met appeltjes... heb helemaal geen trek meer in aardappelen, groenten en vlees.... rijst en pasta gaat me beter af... en vis! mmmm!
tja lastig hee.. ik heb nog wel zitten denken om iemand anders in de zaak te laten staan mja das ook weer zowat... ik denk dat ik m ook gewoon dicht gooi zodra het zover is.. je krijgt als je naar het uwv gaat trouwens een zwangerschapsuitkering he?!?
ik denk er constant overna (en dan ben ik nog niet eens zwanger ) ik maak het eigenlijk mezelf te moeilijk mja we hebben ook net een huis gekocht en dus een heerlijke(hoge) hypotheek en tja die moet wel betaald worden dus tja als ik dan mijn klanten kwijt raak....
weet ik niet. ik heb hem wel aangevraagd maar of ik hem krijg? ja mijnn zusjes zijn allebei kapster maar die wilde niet invallen en je kan misschien wat klantverlies krijgen maar ja ik ga na de bevalling gewoon weer volop folderen en dan komt het weer helemaal goed
ik verkoop ook sieraden in de salon en af en toe als ik er nog tijd voor heb maak ik ze, maar het meeste koop ik in.. wat is de site? wie weet heb je nog een klant!?!
tja dat is ook zo ik zei ook al tegen mijn man(wat grappig om hem zo te noemen )dat als er 1/3 af valt heb ik er nog 200. en ik heb er ieder week wel weer een nieuwe bij....
Ja wij hebben een jaar geleden een huis gekocht. Maar die webshop is voor mij een uit de hand gelopen hobby! Ik sta verder nog 3 dagen vast voor groep 3 en 2 dagen inval in andere groepen. Weet nog niet wat ik wil blijven werken... misschien alleen die 3 dagen, maar weet niet of we dat financieel redden. Tenzij m'n webshop zo goed gaat lopen zodat ik dat een beetje kan compenseren... Maar dat is denk ik een droom.... haha!
Mijn site is www.especially-sierada.nl Nog lang niet alles staat er op. Beetje problemen met het maken van de foto's!
ik drink ook cola hoor. moet zometeen knippen maar heb echt geen zin! bah bah bah en die mensen bliven altijd plakken daarna
Tja zal ik ook maar even zeggen dat ik nog niet weet hoe ik het straks ga doen met mijn klantjes. Vind dat ook nog moeilijk in te schatten. Ik denk dat ik toch ook wel zo lang mogelijk thuis door zal gaan en dan een kleine pauze in las en daarna toch ook, afhankelijk hoe ik me voel, snel weer achter de computer zal zitten. ik kan moeilijk mijn klantjes langer dan een paar weken laten wachten, dan ben ik bang dat ze ook ergens anders heen gaan. En het freelance werk buiten de deur, dat zet ik dan wel even op een laag pitje, tenzij het af en toe een dagje of 2 dagen zijn per week. Zo geldt dat ook voor de opvang, is ook nog even moeilijk te bepalen aangezien het misschien wat flex moet zijn. Wil wel een vaste dag op bijv. een KVD. Ik heb vanmiddag een kwarktaart gemaakt en ga nu even verder met koken. Merk wel dat ik toch 's avonds wat minder eetlust heb, het zit me al een beetje dwars, maar niet te veel eten dus. En een mok thee gaat er ook al niet meer in na het eten, die zit zelfs in bed nog dwars Toch nog een inieminie kwaaltje er bij Oja en ik moet echt steeds (iedere dag) een nectarine eten, daar loopt het water me van in de mond