YUP! van Mona toch, die had ik gisterochtend gescoort in de C1000 en verorberd. Zat er wel mega vol van en hoefde even helemaal niets meer. Maaaaar zooooo lekker.
hey meisjes er staat vandaag helemaal niets op mijn agenda. alleen manlief heeft vanavond bouwvakbal (terwijl hij nog twee weken doorwerkt ivm geboorte) dus vanavond eet ik helemaal alleeen (zielig he?) ik ga vandaag lekker tutten en schoonmaken boven. heerlijk. heb er helemaal zin in. en ik moet de deur nog een keertje schilderen maar dat is een klein werkje. gr kim
ja he voor onze kleine dondersteen. ik heb zelf wel het gevoel (zal wel niets zijn) dat ik eerder ga bevallen. heb af en toe erge steken onderin en soms krampen in mijn buik ook onderin. maar zal je net zien dat ik twee weken later beval ik ga ff boodschapjes doen gr
goeiemorgen... Heerlijk, een goeie nacht slapen doet wonderen. Ik ben weer lekker uitgerust... Vanmiddag om 15:00 20 wkn echo
Leuk Tipp, alvast veel plezier. Hoop dat alles goed is. Kim, zou natuurlijk kunnen he, je kindje was ook ineens ingedaalt, dus....?
Het gaat goed met haar. Ze slaap veel, maar ja kan ook niet anders want ze mag niet naar buiten, springen en klimmen. Eigenlijk zou ze in de bench moeten, maar dat vind ik wel erg opsluiten hoor. We houden haar tot na het weekend binnen, daarna kijken we wel even. Eigenlijk moet ze 2 weken binnen blijven.
Kim, lekker vandaag niet werken, lekker rustig maar heb je nog last van nesteldrang? Hihi! Hier gaat het prima hoor, straks komt Myrna heerlijk thuis van pappa dag gisteren! Alleen is erg jammer van de weer, bleeeh!