hoi meiden! sorry, maar ik kan het echt niet bijhouden op het moment... ik merk dat ik meer rust nodig heb, dus ben minder aanwezig! is er nog belangrijk, spannend of leuk nieuws? ik moet morgen weer op controle, ik hoop dat alles nog stabiel is! liefs rebbel
Ja, ik heb de korreltjes van vsm gebruikt, maar die hielpen eerst niet. Ik was zo beroerd dat ik de huisarts ingeschakeld had want meer dan op bed liggen/in de tuin liggen kon ik niet. Kreeg toen spul van de huisarts voor paar weken geloof ik. Dat hielp. Hierna voldeden de korreltjes van vsm wel (ik mocht die medicatie toen niet meer).
jaja! het gaat de goede kant op! het eerste streven is weer 32 weken, dan mag ik hier in het ziekenhuis bevallen en hoef ik niet naar het UMC. maar hier geen belangrijknieuws verder? liefs rebbel
ik zou op tijd bellen meid, ik wil je niet bang maken, maar je hebt snel last van uitdroging... een vriendin van mij heeft dit ook gehad. je kan beter voor de zekerheid je urine laten controleren! succes!
jaaaa! dat is zeker spannend! daar ga ik op de bank ook gewoon mee door hoor! en voor steenbokje toch? liefs rebbel
Dank je Rebbel! TIpp, nog even terugkomend op mijn schoonzusje. Die is 2x opgenomen in het zkh door uitdroging omdat ze niets binnen hield en 7 kg afgevallen. Ook ik wil je niet bang maken, maar bel morgen echt even.
Tipp, vervelend meid dat je je zo beroerd voelt. Maar bel alstjeblieft optijd naar een dokter of de verloskundige, want die zijn er niet voor niks hoor. Beter optijd dan te laat he. Duim voor je dat morgen het beroerd zijn verdwenen is als je wakker wordt. Mieke, vindt het echt super spannend voor je hoor. Hoop het zo voor jullie dat het raak is. En die "kwaaltjes"die je hebt klinken me positief in de oren. Mijn duimen draaien voor jullie. Sniffy, bij ons eten de koi uit onze hand. Altijd als ik langs de vijvers loop komen ze gelijk als gekken naar de rand gezwommen om te schooien. Rebbel, succes morgen in het ziekenhuis. Groetjes Taby.
dank jullie meiden, voor jullie bezorgdheid. Ik ben echt zo bang dat ik te vroeg bel en dat ze me een zeur vinden... Ik heb net 2 slokjes thee op en ik moet eerlijk gezegd mijn best doen om niet naar de wc te rennen...
waarschijnlijk op huwelijksreis taby... Ik zal morgen de vk bellen als ik nog steeds overgeef... beloofd...
probeer wat nachtrust te krijgen en als je morgenvroeg nog overgeeft, dan bel je inderdaad maar even. knuffel meid
Tipp, lekker naar bedje gaan meid, morgen gewoon bellen. Je niet bezwaard voelen hoor, nergens voor nodig.