Oh kim, jij bent echt erg zeg. Je kindje komt echt niet als je niet wat rustiger aan gaat doen. (zegt zij die nog nooit een kind heeft gedragen ). Maar uiteraard vind ik het super voor je dat je je zo goed voelt. En je moet doen waar je je goed bij voelt.
BTW, vanavond weer babyboom op tv. Voor alle fans: NIET VERGETEN TE KIJKEN. Of voor alle daan78's: NIET VERGETEN DE RECORDER AAN TE ZETTEN (lees: niet vergeten aan mannetje te vragen de recorder aan te zetten ) Grrr. ik moet alweer plassen
Ik ben eerder bang dat die van ons op mij lijkt (karakter dan..) Als het net zo'n wildebras is als zijn/haar moeder dan zit ik constant met het kind op de EHBO (ik had op een gegeven moment de neiging om een abonnement te nemen )
Vanaf 37 weken is er geen probleem, maar eerder zoals ik is idd niet goed, dan moet je nog in het ziekenhuis blijven, daar wil ik niet aandenken, bij 37 weken mag mijne wel eruit komen als die tom tom ook heeft !
Hier alles prima, nog eventjes en dan weer aan het werk. Nog 5 dagen tot mijn NOD en ik had eigenlijk niet verwacht dat ik daar zo mee bezig zou zijn. Jij nog geen last van nesteldrang? De laatste loodjes he. Spannend hoor.
Neej heb totaal geen last van nesteldrang, bij 20 weken ongeveer wel, maar nu niet meer 8) Haha! Nog 5 dagen, oei, da's wel spannend ja! Ik duim voor je!
Fenk joe. Tot op heden nog geen signalen van ongesteldheid of iets anders. Al check ik wel elk wc bezoek mijn (.)(.). Want stel je toch eens voor hahahhahahahaha
Ken dat, hihi, ik kreeg geen ongesteldheid gevoel meer en zag blauwe aders op borsten, dus wist ik meteen dat ik zwanger zou zijn, ja hoor 1 dag voor NOD getest, idd zwanger!