zooooooooooooooooooooooooo kapsalon is spik en span heb de halve tijd gezeten dus dan houd ik het goed vol met de bi. misschien dat ik zometeen nog een kast in de slaapkamer ook schoonmaak. kan ik ook grotendeels zittend doen dus.................... en ik heb nog zin hihihihihih. tv op slpkamer aan en gaan met die banaan. nou meisjes ik ben weer weg. knuffel
nou ja die bekken word toch niet beter dus daar hoef ik het niet voor te laten toch? en ik voel me een stuk rustiger als ik weet dat alles in huis aan kant is. dan kan ik meer genieten van die kleine zonder dat ik constant denk dat ik nog dingen moet doen. ben nou eenmaal een beetje gek. en heb een beetje smetvrees en wil graag alles af hebben zodat ik mijn kraamtijd alleen maar hoef te genieten
hey lieverds, geen nieuw nieuws van deze kant hoor, kwam alleen weer even bij lezen. wat een leuke nieuwe fotó;s nog he! kids worden groot hier. nog testers? ik zelf weet het echt niet, heb het niet bij gehouden. ben ik volgende week in het ziekenhuis zeggen ze straks mevrouw wat doet u hier hahaha. nee hoor blijf nuchter. verder geen nieuws dus dus even een knuffel bezorgen voor iedereen *knufknufknuf*
lalä: ik wist het hahaha ik lag helemaal in een deuk hier proest erg he. tip/mieke: nee dat dacht ik al.
steenbokje blijf nu maar lekker hier hoor, we missen je! en lynka vind je het hier leuker als bij de aug mama's?
Lynka? Leuke naam! Haha! Ja ik vind hier ook heel erg gezellig lekker veel over koetjes en kalfjes, heerlijk!
Hoi hoi Ik lees ook nog steeds mee hoor.Reageer alleen weinig.Heb wel moeite om alles te lezen(dus heb veel overgeslagen ).Maar zag wel dat rebbel bevallen is.Is daar nog verder nieuws over? gr.monique