Nou Mieke en Rox...hier ben ik dan (en de rest natuurlijk!). Als het mag ga ik hier ook (weer) mee kletsen, heb nu toch voorlopig weer wat meer tijd...
dank je rox Oh ja, kreeg net een smsje van ikdus. Ze hebben internet aangevraag. Als het goed is hebben ze dat 1 dezer dagen en komt ze af en toe weer meekletsen...
pff 6 uur eruit. Mike wakker gemaakt met allemaal kusjes en toen zijn kado gegeven. zo komen ouders en schoonpapa op bezoek. kwam even melden dat Ikdus d'r internet heeft aangevraagd en er zo znel mogelijk weer bij is
hihihiih, ik had het net ook al verteld Oh ja rox, gefeliciteerd met mike zijn verjaardag! Feliciteer hem maar van mij Hoe vond mike zijn cadeau?
rox gefeliciteerd meissie met je kerel (ik ben niet bevallen he? hihihihihih toch niet de leukste datum die kleine blijft nog wel ff zitten)
Eimat, welcome back meid enne heb je al een buddy hier Gezellig dat je er weer bent. Tipp geweldige foto's, fijn dat alles goed is, ondanks het eigenwijze gedrag. Rox, gefeliciteerd met Mike, wat vond hij van zijn cadeau's? Hier net een tukje gedaan, samen op de bank. Maar nog moeier van geworden zeg, pffff. Mannetje staat nu lekker te koken, spinazie, geb. aardjes en spaanse worstjes op de grilplaat. Vanavond babyboom.
Hey! Tipp, nee lang niet "gezien" he. Ben natuurlijk heeeeel laat maar gefeliciteerd met je zwangerschap en je goede echo las ik net Rox, gefeliciteerd met je kerel! Mieke, nee heb nog geen buddy hier...bij de augustus mama's ook niet trouwens en goede tip...babyboom. Was ht helemaal vergeten, hoort dr bij he hihi