rox, wat lees ik nou...je rookt weer WHY? hier weer een drama nacht, tygho weer op de kamer gehad in de kinderwagen, hij was weer zo ontzettend benauwd. heeeel zielig. en mama natuurlijk geen oog dicht gedaan. maar hij lijkt zich erbij neer te leggen, raakt niet meer zo in paniek tijdens een hoestbui. dat is wel fijn...
aaah zielig hoor! knuffel voor je mannetje. Waarom ik weer rook? Lijnen, slecht in je vel zitten(tegen depressie aan) en gestopt zijn met roken gaat hier niet samen
ohjeee....ja begrijpelijk dan. vroeger als ik me kut voelde zei ik altijd... die sigaret is mn beste vriend, kan dr altijd op rekenen hahahahaa nu al meer dan een jaar dr af!
Vervelend Rox, ken dat, toen Myrna half jaar oud was ben ik gaan beginnen, door depressief, dus kon ook niet samen met stoppen zijn idd, hopelijk rook ik niet na deze bevalling meer..... achteraf ben ik wel blij dat ik gestopt ben alhoewel is moeilijk idd!
oh dan valt het ook nog best mee dus gewoon noooooooooooit meer dan 4 op een dag gaan roken, anders ben je de pineut(heb het gezien bij mn vriend!)
Ja bedankt.Wilde het eerst stil houden maar ja kan dat niet. Nu maar hopen dat het dit keer goed komt.
duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim Wil je al in t roze?
ego bericht! MILAN IS THUIS!!!! we hebben hem gister middag mee naar huis mogen nemen! hij deed het heel erg goed! hij mag zo weer eten dus ga lekker van hem genieten! liefs rebbel