Rebbel, wat geweldig! Wat zul jij een gelukkige mama zijn! En nu heerlijk van jullie mannetje genieten!
Rox, las je reden van het roken. Jammer meid maar wel goed voor te stellen. Hoe gaat het met het afvallen. Dat zal ook wel even op een laag pitje staan vermoed ik nu je niet zo lekker in je vel zit.
Monique: Gefeliciteerd. Duim duim duim duim... Rebbel: fijn joh dat milan thuis is het zo goed doet! Geniet ervan! Jannegie: Gefeliciteerd met je verjaardag! Zo, ik heb net thomas in bed gelegd. Hij was behoorlijk ziek van de verdoving bij de tandarts... Eigenlijk wel een heeeeeel klein beetje zielig. Ik laat hem maar even lekker slapen... Pfff mijn buik voelt echt helemaal beurs aan na dat gepor van gisteren
Maranka, ik ben even overal mee gekapt waarmee ik bezig was. Als de HA terug is van vakantie ga ik daar naartoe. eigen HA praat toch het lekkerste he? het is gewoon allemaal teveel geweest in 1 jaar. Tis niet dat het met Joey te maken heeft, dat ik niets voor hem voel of hem verwijt dat ik me voel zoals ik me nu voel. wat dat betreft moeten ze eers door mij heen om aan mijn jochie te komen. Ik mijn tegenslagen gewoon nog niet goed verwerkt en een plekje gegeven. Pas als dat goed gaat kan ik weer verder met Sonja Bakker en stoppen met roken.
Kan ik me heel goed voorstellen meid! Waarschijnlijk maakt Joey het juist goed. Tenminste dat heb ik met jasper wel. Ik zit niet echt lekker in mijn vel, maar als ik die grote glimlach en die pretoogjes zie als ik zijn kamertje inloop dan ben ik op dat moment even alles om me heen vergeten. (*snik* potverdorie, zit echt niet lekker in mijn vel*)
Tipp, ik ga er vanuit dat het maar tijdelijk is. Maar kan er beter nu iets aan doen dan wanneer het erger is. even voor de goede orde; ik heb geen neigingen om rare dingen te doen! Daar is het leven veel te mooi voor
pff houd op hoor Maar dat heb idd ook. Zodra ik zijn kamertje inloop en ik word getrakteerd op een big smile en een knuffel (hij gooit zijn armpjes nu in mijn nek) kan alles mij gestolen worden.
hoe eerder hoe beter rox! Ook knuffel voor jou hoor maranka! knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel Eerlijk delen jullie
Dank Tipp, je bent lief! Maareh, nu ben ik klaar hoor! Heb trouwens een travel-cot gescoord voor 35 euries! Beter dan het gezeul met een campingbedje.http://link.marktplaats.nl/179933469
Ja Rox, die dingen zijn handig! Ik heb er eentje voor op het strand. Laatst gekocht bij de etos voor een tientje. Goedkoope versie van de travelcot, maar ligt ook lekker voor Japser. Ik leg gewoon het aankleedkussen erin als we naar het strand gaan.