O, ja dat is waar ook. Gewoon bellen he, vindt dat je in dat soort gevallen nooit voor niks belt. Je kunt maar zekerheid hebben. Groetjes Taby.
Ben goed misselijk, maar het valt redelijk vol te houden. Leef op het moment voornamelijk op soep, vanilleyoghurt en komkommer. Als ik niet aan m'n "honger"gevoel voldoe dan hang ik boven de pot. Maar het is allemaal voor een goed doel he. Groetjes Taby.
Goede morgen dames, @tipp: ik zou ook maar even bellen als het deze ochtend niet over is. Zoals al eerder gezegd werd, je belt voor 2...en voel je zeker geen zeur. Liever 10x te veel bellen toch! Ik moet zo naar een vergadering en daarna met de kat naar de dierenarts. Die eet slecht, nu moet hij naar de tandarts (onder narcose) zielig hoor. HIj mag vanaf deze ochtend ook niks meer eten tot aan de behandeling (15.00u) en hij is al zo mager. Nou, tot vanmiddag dames. doeidoei
jaaa! weer een week erbij! werd vanmorgen weer wakker met het gevoel zo vreselijk ongi te moeten worden! straks op controle! liefs rebbel
goeiemorgen meisjes nou de kleine is vanochtend even goed aan het laten zien dat het heus wel goed gaat. kennen jullie het liedje: van voor naar achter van links naar rechts! nou dat dansje is van binnen aan de gang hihihihihihih ik ga ff postzegels halen voor de geboortekaartjes (je kan het maar binnen hebben toch?) en nog ff naar kruidvat en kinderwinkel gr kim
Tuurlijk Kim, nog even naar het KV hahaha. Rebbel, joepie! Hier temp ietsiepietsie gestegen, maar niet noemenswaardig
ja mieke ik heb de pyama's gekocht mt 62/68 maar die zijn echt groot dus ik ga proberen om ze ook in mt 50/56 te kopen want ze vallen erg groot! hihihihihihihih ik ga!
Over de pyama's, ik heb ze de eerste maanden niet gebruikt bij Faylinn hoor. De kleertjes in de kleine maten zijn zacht en lekker genoeg om in te slapen. Denk dat ik er nu een paar ga aanschaffen omdat ze echt een dag/nachtritme begint aan te houden.