Joepie! Rox haar apenjacht is gelukt! Mieke en andere meiden bedankt voor de steun. Hoop idd dat ze genoeg van de lever kunnen afhalen zodat alles weg is. Maar of dat gaat lukken?
Ik heb gisteren een tuintafel en vandaag een tuinbankje verkocht via MP. We hadden twee tuintafels en dat bankje gebruiken we nooit. Peter wou hem al naar de stort doen. Nu heeft ie toch nog 3,- opgebracht .
3 eurootjes maar Is wel leuke opbergst, je kan beter iemand blij maken dan weggooien, heb ik ook gedaan
dingen waarvan ik denk dat ik ze via MP niet verkocht krijg, doe ik hier altijd naar de kringloop. Vind ik ook beter dan stort...
hey meisjes ik ben net terug maar moet ook weer weg! (gourmetten bij ouders erg he? ) maar ik zag dat mensen wel wat knuffels kunnen gebruiken dus daar komt ie dan he?
Nou zeg hoe kan ik daar nou overheen gekeken hebben Wat ontzettend leuk zeg, kunnen moeder dus hun eigen tel. opgeven en maak jij de bandjes En dat voor 5 euro, volgens mij kun je daar best wat meer voor vragen
Nou ik kreeg net een flinke splinter in mijn rug van de tuinstoel, we zaten even lekker in het zonnetje. Auw! dus toen hebben mannetje en ik even zitten apen hahaha. Hij met pincet en ik liggen op de bank, maar hij is er uit, eentje van 1 cm
Ja leuk he? Ze zijn erg populair! Ook met namen er op. Ze hebben er ook een verkeerde prijs bij gezet. Ze zijn namelijk 6euro!
zal bert eens jaloers gaan maken, hier willen er genoeg met mij trouwen monique, nogmaals gefeliciteerd meid. (kon je het toch niet stilhouden hihi) rebbel genieten maar! fijn dat milan thuis is jannegie proficiat!