heb net eerst gedouched, maskertje op, haarmasker in. daarna lekker ingesmeerd met lotion en voetenbadje gedaan met de flair en een witte magnum erbij. zometeen voetjes insmeren en ik kan er weer even tegenaan
meiden ik ga lekker op tijd naar bed, morgen een drukke inpakdag. We moeten ook nog naar de verjaardag van thomas' nichtje (is vandaag 3 geworden), dus druk druk druk Ik ga slapen. Knuffel
hihihihihihi nou meisjes daantje is nog meer bevoorrecht als ander van jullie. heb namelijk net een bestelling gedaan bij haar dus zij weet nu niet alleen het geslacht maar ook de naam erug leuk. mondje dicht he daan eten was lekker en we gaan ook zo naar bedje toe! dikke knuffel
Was die van jou! Wat leuk! Had ik nog niet eens door hoor...haha! En ik zal het geheimpje bewaren! tuurlijk! Ik had je nog eventjes gemaild dat het nog eventjes kan duren...
ja ik zag het maar ik verwacht niet dat die kleine zo snel zal komen hoor die zit nog wel goed bij mama
hihihihih wel he? we zijn er ook erg blij mee! en je hoort hem nooit wel de variant met de a erin hihihihih kan niet wachten tot ik die naam kan gebruiken
hoi hoi Ik wil binnenkort stoppen met de pil,nu lees ik dingen als ontpillen enzo? Wat zijn jullie ervaringen hiermee,duurt dat lang voordat de pil uit je lichaam is? ik slik de pil nu 15 jaar.
hihihihih nog even geduld meis whahahahahahahaha hier wel al goed last van buik zeg. krampen ongesteldheidsgevoel en steken in mijn onderkant. zal wel niets zijn laat me niet gek maken ik ga lekker op bed liggen. knuffel
Ja dat is voor iedereen weer anders.Ze zeggen wel eens dat je voor elk jaar dat je de pil heb geslikt een maand ontpillen moet rekenen. Toen ik voor het eerst zwanger wilde worden slikte ik bijna 8 jaar de pil en was meteen zwanger.Mijn tweede zwangerschap was 2 jaar na mijn bevalling van de eerste en gebeurde tijdens het slikken van de pil. Daarna weer 3 jaar aan de pil en was vorige maand een jaar bezig om zwanger te worden , maar wel 1 keer zwanger geweest in die periode wat uit liep op een miskraam (en 1 keer wat al erg vroeg op een miskraam uitliep)en nu dan net zwanger. Gemiddeld denk ik dat de meesten wel binnen een jaar na het stoppen van de pil zwanger zijn.
KIMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM nu wil ik ook weten, je maakt me nieuwsgierig! Muts, je had niet moeten zeggen hier, hihi! Ik gok dat je meisje krijgt! Hihihihihihi!
hey hey, waarom denken jullie een meisje? vanwege die roze banner? Daantje,ik ga ook bestellen meis MAAR jij gaat eerst op vakantie en rustig de andere bestellingen doen. Daarna bestel ik pas
Ze hoeft natuurlijk geen sieraad besteld te hebben he? Heb nog veeeel meer op m'n site! Is goed Rox, maar je kan hem er al best bijzetten hoor. Ik vertrek morgenochtend om half 6 naar Ibiza, voor 8 dagen. Daarna nog 2 weken naar de camping, maar daar ga ik wel gewoon door met de bestellingen. Lekker op m'n gemak...