Net gestopt met de pil (deel 3)

Discussion in 'Zwanger worden' started by prinses, May 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Linka76

Linka76 VIP lid

Dec 14, 2007
    9,703
    0
    0
    Neej niet om roze banner, maar heb gewoon zo'n gevoel! Hihi! Maar kan me wel vergissen ;)

2. mik25

mik25 VIP lid

Sep 12, 2007
    14,563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ik hoop dat jullie niet lang hoeven te wachten meisjes ;) .

spannend he? hihihihihihwhahahahahahaha stelletje nieuwsgierige aagjes :rolleyes: ik vertel lekker toch niets.!

hier nog steeds erge last van mijn onderkant en spierpijn in mijn liezen. kan niet eens op mijn zij liggen zonder iets onder mijn buik want dan lijkt het net alsof hij eraf valt. hihihihihihihih gek wijf he? ;)

ik ga vandaag maar eens lekker wat met een vriendinnetje afspreken denk ik ;) en als die niet kan ga ik lekker in de kinderkamer poetsen. manlief zit weer met zijn neus in de vijver . hihihihihi.

wat zijn jullie plannen meisjes?

3. daantje07

daantje07 Bekend lid

Bestellingen bijwerken, laatste dingen voor de vakantie kopen en m'n tas inpakken.... lekker druk dagje dus!

4. mik25

mik25 VIP lid

Sep 12, 2007
    14,563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    wel lekker morgen heb je vakantie. heerlijk toch?

5. Linka76

Linka76 VIP lid

Dec 14, 2007
    9,703
    0
    0
    Straks even lekker naar mijn zus om oudekleren van Myrna te brengen voor een dochterlief van haar vriend.

En daarna boodschappen doen, het is snertweer buiten, bah!

6. mik25

mik25 VIP lid

Sep 12, 2007
    14,563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ja inderdaad erg rotweer.
    ik ga ook even bodschappen doen. en even langs de aldi! laterszzzzz

gr

7. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Mogge meisjes!
    Wat een K-regen zeg :x

8. daantje07

daantje07 Bekend lid

Het is inderdaad verschrikkelijk weer!

Kim ik heb al 2 weken vakantie, maar vanaf morgen echt vakantie! Lekker in Ibiza!

9. daantje07

daantje07 Bekend lid

Ik zit met een dilemma...

Normaal verstuur ik de bestellingen pas weg als het betaald is.
    Ik heb nu heel veel bestellingen die nog niet betaald zijn (of waarvan ik het nog niet heb ontvangen ivm andere bank, dat het wat langer duurt).

Maar ik ga natuurlijk 8 dagen op vakantie en nou zitten sommigen dan heel lang te wachten, terwijl ze wel betaald hebben...

Hebben jullie tips van hoe ik dat aan zou kunnen pakken?

Kan de mensen ook wel mailen, maar dan zeggen ze misschien dat ze betaald hebben en dat hebben ze dan misschien nog helemaal niet...

10. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36
    Netjes mailen dat de bestellingen pas versturd worden na jou vakantie en excuses maken voor eventuele ongemakken daardoor. je kunt het risoco niet lopen hoor dat je wel gaat versturen zonder betalingen.

11. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36
    Erg leuke dingen trouwens op je site !

Kim, dat gerommel klinkt wel een beetje als voorwerk, maar dat kan helaas nog wel een paar weekjes aanhouden. Ikzelf heb dat helemaal niet gehad. Voelde alleen op de dag van de bevalling zelf van alles rommelen, maar daarvoor eigenlijk niet. Ik dacht zelf dat ik wel een weekje overtijd zou gaan lopen. Maar Jasper is keurig op de uitgerekende datum geboren.

12. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

Jan 25, 2008
    3,649
    0
    0
    NS
    labjesland
    sorry tis alweer een tijdje geleden maar bleggg voel me niet helemaal lekker... tis naturlijk voor goed doel maar word er zelf crazy van...
    vreselijk misselijk, maagzuur, emotioneel en onzeker

13. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Mee eens, dat zullen ze best begrijpen!

14. mik25

mik25 VIP lid

Sep 12, 2007
    14,563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ja nou ik word er letterlijk niet goed van. kwam net thuis maagzur komt mijn oren uit. bah bah bah. ben echt niet lekker en ga vandaag toch niet zoveel doen. want lijkt wel alsof ik de griep krijg. helemaal heet en slap/ bah bah bah.

maar wel een zwarte luiertas te pakken gekregen bij de aldi. dus helemaal blij!

15. daantje07

daantje07 Bekend lid

Heel herkenbaar hoor Iggy!
    Loop er voor mijn gevoel zo slonzig bij de hele tijd.
    Ben zo moe... haar dat niet leuk wil zitten.
    Je moet je juist heel gelukkig voelen als je zwanger bent, maar dat heb ik ook nog niet echt. Behalve als ik kinderen zie of baby-spulletjes! ;)

Ze zeggen dat het na een paar weken beter gaat, dus hou je daar aan vast!

16. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

Jan 25, 2008
    3,649
    0
    0
    NS
    labjesland
    ja ik vind mezelf echt niet erg aantrekkelijk meer... heb geen zin meer om mn normale kleding aan te trekken want dat knelt heel erg dus loop ik in iets makkelijks. mn haar hangt sluiks langs mn hoofd krijg ik niet in model en mn make-up (die ik altijd heb) staat niet meer vind ik zelf
    verder zegt iedereen oh wat zie je er goed uit... en dan kan ik zo spontaan gaan huilen :( lijkt wel of ik geen controle meer over mezelf heb

heb nergens zin meer in! alle leuke dingen vind ik niet leuk of kan ik me eigen niet tot bewegen om te gaan doen zo moe ben ik :evil:

17. daantje07

daantje07 Bekend lid

Ik herken mezelf helemaal in je!
    Tegen mij zeggen ze; wat straal je...
    Nou dan mogen ze wel eens een bril kopen...haha!

Ik ga gelukkig op vakantie waar niemand me kent, dus dan boeit het me niets!
    En daarna 2 weken naar de camping waar het ook mag! haha!

18. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

Jan 25, 2008
    3,649
    0
    0
    NS
    labjesland
    kom net terug van vakantie maar ik ben weer aan vakantie toe.... dan ipv doe vakantie slaap vakantie hahaha

zei ook al tegen mn man heb zo'n zin om der samen even tussen uit te gaan...
    wordt gewoon gek van mn eigen gezeur snap ook n iet dan mijn man zoveel geduld met me heeft

19. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Meisjes meisjes toch! probeer er niet zoveel aan toe te geven.
    Koppie op ;)

Maar goed misschien heb ik makkelijk praten want ik voel me eigenlijk prima.
    Soms wat moe, maar dat heeft niet altijd de overhand en ik probeer er ook niet altijd aan toe te geven.
    Met een paar weekjes zal het wel beter gaan.

Daantje, voor ik het vergeet vast een hele fijne vakantie!

20. mik25

mik25 VIP lid

Sep 12, 2007
    14,563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    w8 maar op die laatste loodjes. dan zijn die eerste drie maanden een eitje!

Share This Page