Dank je wel Mieke! Ach ja... we moeten ook eigenlijk niet zo zeuren... we dragen een wonder met ons mee!
ja we zeuren weer eens heb net mijn man gesmsd (was vrij maar moest toch werken ivm zieken) of ie aub een zwitserse room vlaai wil meenemen hahaha heb der zo'n zin in
hihihihihih niemand zegt dat zwanger zijn alleen maar leuk is hoor! je mag af en toe best zeuren. als je gelijkertijd ook maar blij bent
whahahahahahhaha maar af en toe lekker je gal spuwen is niks mis mee toch? ik heb het nu ook al een paar daagjes. niet lekker in je velletje
Mensen ik ga er vandoor! Ik zal jullie vast niet meer spreken vandaag! Dus een fijne week en ik spreek jullie waarschijnlijk zondag wel weer! Dag!
Hey hallo allemaal, kom ff mijn neusje laten zien. Moet zometeen weer aan die arbeid, maar ik ben er nog hoor hahah. Knuffels voor iedereen ((((((((((((((((((((((((((((((((((((Iedereen)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Liefs Daan
@mieke klinkt lekker meissie. kan ik beter eventjes niet meer doen ivm dat alles weer omhoog komt tegenwoordig. @maranka ja lief is ie he? ik had al een leuke gekleurde met bloemetjes maar voor manlief toch nog maar een zwarte erbij gekocht die is wat stoerder @daantje fijne vakantie meissie! als we je niet meer spreken @tipp hihihihih rotwerk he dat inpakken. @alle mama's. ff vraagje ik heb sinds een paar dagen nu dat ik meerdere keren per dag naar de wc moet en niet om te plassen ik ben ook aan de ........ nou las ik ergens dat tegen het einde je lichaam zichzelf leeg gaat maken ivm de bevalling maar dit lijkt me toch ook niet goed ofwel? ik drink in ieder geval erg veel water want wil niet uitdrogen. ik weet niet zo goed of ik nou ziek word en naar de dokter moet of dat dit er gewoon bij hoort.
Perfect toch en mooi prijsje! Je kan er meer voor betalen Wij hebben gister al namen door zitten nemen, moeilijk hoor. Des te meer we nu al willen weten of het een J of M is hahaha. Na de 20 wk echo gaan we dan ook aan de slag met alles uitzoeken en zo.
hihihihihih wij hadden een naam al en de andere niet. gelukkig is het diegene geworden die we al hadden ik ga weer verder met poetsen meissie. lekker de badkamer een beurt geven. dan is de bovenverdieping helemaal af
ja kim, inpakken is aan de ene kant voorpret, aan de andere kant een ramp... Vooral als je erachter komt dat een van de katten uit protest over je teenslippers is gaan piesen grrrrrrr