Rox, ik zou de ovu testen aanhouden en banner als richtlijn... Kim, hij zit er echt heerlijk in maar staat nog niet in de auto. ik twijfel, daarom heb ik het aan de kraamverpleegkundige van hier gevraagd.
nou ik voel mijn eisprong altijd daar kan ik nooit omheen dus vandaar dat ik niet snap dat die 1e wel pos was.....
nou ik heb die van vandaag nog niet gedaan en ik heb m gister ook rond half 6 gedaan dus ben zo terug
nee ik plas heel de dag door...ieder uur wel een x(of 2) maar heb niks meer gedronken de afgelopen 3 uur..
Je moet wel je plas 3-4 uur ophouden voor zo'n test hoor! Anders kun je hem niet mee tellen. Je urine moet wat geconsentreerd zijn en dus idd ook weinig drinken.
das lastig dan voor mij nou ik ga dat morgen proberen hij was trouwens nu dus ook neg. bedankt lady's ik ga even koken
zo hier staat de lasagne ook in de oven voor manlief! ik ga brood eten want hou helemaal niet van lasagne. gr kim
bij mij staan snijbonen, aardappelen en bretonschnitzels op ben zo lui tegenwoordig koop geschilde aardappeltjes.... hahaha zijn net zo duur als ongeschilde en veel makkelijker en ik eet veel trouwer gezond nu
als je weinig drinkt hoef je ook minder ik moet ook altijd veel, maar lukte me goed door me er niet op te focussen.
na zeg hou je niet van lasagne..... hier dus uiensoeppie! Goh iggy wat een braaf gezond maaltje voor de zaterdag