Net gestopt met de pil (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Wic, zoiets staat me ook bij van mijn zus hoor, die had ook nog geen pyjamaatje voor de eerste maand(en).

Ook goedemorgen ;)

2. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Goedemorgen meiden!

Hoe is het hier met iedereen?
    Ik vannacht zo ontzettend onrustig geslapen.. kennen jullie dat?! Dat je zo vast hebt geslapen, dat je zo-ongeveer moe uit bed komt... :( Denk dat het door gister komt.. hihi...

3. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    goeiemorgen meiden.

Mijn laatste thee van gisteravond is braaf binnen gebleven... Dat geeft hoop! Ik ga zo proberen wat te ontbijten...

pfff werd om 5:39 wakker gemaakt door een autoalarm en dat heeft zeker 5 min staan loeien... Fijn als dat zo terugechoot tegen een flat :mad: grrrr

4. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Goedemorgen tipp! Dat is fijn, dat je thee is binnen gebleven... :) Ik weet dat mijn vriendin altijd op bed wat moest eten (voordat ze dus opstond) en dit eerst 10 min. ofzo moest laten zakken en dan er pas uit ging. Dit heeft haar wel wat geholpen! (was ook op advies van de HA, geloof ik) Later heeft ze zetpillen gekregen hiervoor, die hielpen ook wel wat... Dus gewoon naar de HA gaan!

Fijn, zo'n autoalarm :( maar niet heus..

5. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    het was ook nog eens zo'n auto alarm dat 4 verschillende deuntjes achter elkaar speelde :mad:

6. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    GRrrr! :rolleyes: Maar verder wel lekker geslapen dan?!

7. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    jep, tot 9 uur :D

8. Eva R

Eva R Niet meer actief

goedemorgen allemaal.... gaan jullie nog wat doen vandaag?

Tipp: fijn dat je thee binnen is gebleven.. hopeljk dat het verder ook zo blijft :)

9. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Ohw heerlijk joh! Ga je vandaag nog wat leuks doen, of wordt het bankhangen en proberen eten binnen te houden?!

10. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Goedemorgen!
    hahaha.. je klinkt als mijn moeder toen ik klein was! ;) haha..

11. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    wij gaan iets heel erg leuks doen, namelijk: VAATWASSER AANSLUITEN! :D :D :D :D

Ik heb net wat yoghurt gegeten, en dat zit er nog in, ik heb zelfs trek in nog een beetje... :D Goed nieuws toch?

12. Eva R

Eva R Niet meer actief

:D :D
    tja, ik zit duf te werken nu dus hopelijk is het bij jullie wat leuker ;)

13. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    ooeeeh tipp! WHOEHOE! Hoop voor je dat ie het meteen goed doet! Heerlijk joh! Dus vanaaf niet afwassen, maar laat je het doen ;)
    Zeker goed nieuws! Fijn dat je yoghurt is binnen gebleven! Hoop dat t goed blijft gaan! Houd ons op de hoogte!

haha.. duf te werken?! Is het zo erg ja?! ;)
    Ik heb nog lekker even een uurtje! En dan ook hard aan het werk :)

14. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ik ben zelfs al aan mijn 2e bakje bezig... :D

IK ga thomas nu echt even achter zijn laptop vandaan schoppen, anders komt er nog niks van de vaatwasser terecht! :D

15. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    @ Tipp: Goedzo! :thumup: succes en schop niet te hard ;)

@ all: ik ga me klaarmaken voor m'n werk! Heb nog niet zo'n zin eigenlijk.. maargoed, dat heb ik wel vaker niet... ;) Dus fijne dag allemaal en wrs tot morgen!

16. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hey meisjes

ben weer terug. geen pyama's want die beginnen pas met mt 62/68 dus . ja wic ik weet het maar ik vond die pyama's zo groot dus ik dacht dat als die kleine wat ouder is nog steeds 50/56 aankon. snappie?

de eerste maatjes zijn allemaal van die zachte stof idd. alhoewel ik ook wel wat van dat hardere stof heb en je weet niet wat je krijgt.

dus ben even postzegels wezen halen 200 stuks! 100 voor de zaak en 80 voor familie en vrienden! en daarna even een bakkie gedaan bij mama.de kleine werd helemaal dol daar dus mijn moeder heeft even goed vann haar kleinkind kunnen genieten.

zometeen ff lunchen en dan ? weet ik nog niet wat i ga doen in ieder geval even zuigen en dweilen maar voor de rest.? misschien wel even wat doen in het kamertje of even naar de hema want ik heb nog wat onderlakens nodig.

gr kim

17. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    thomas is met de afvoer aan het vechten en ik heb net een kadootje van mijn zorgverekeraar gekregen. Boek " Kindje op Komst" Leuk!...

18. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    was het geen ambulance :) ;)

19. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    [quote="Remmar]
    @ all: ik ga me klaarmaken voor m'n werk! Heb nog niet zo'n zin eigenlijk.. maargoed, dat heb ik wel vaker niet... ;) Dus fijne dag allemaal en wrs tot morgen![/quote]

ik moest gisteren een halve dag werken, had dinsdag nl. extra gewerkt.

En ik wilde eigenlijk nog wel langer blijven gisteren :(: :confused: Das ook niet helemaal normaal volgens mij.

20. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Nou er is nog niet al te veel gekletst tijdens mijn afwezigheid deze ochtend.
    Ben weer terug.
    Was vanmorgen naar Almere, mijn ouders hebben daar een huis gekocht en we gingen even met de makelaar nogmaals kijken (zus en ik mee), erg mooi allemaal.
    Daarna hier naar het WC geweest en 2 super leuke jurkjes in de uitverkoop gescoord.
    Daarna boodschappen gedaan, kom ik schoonmoeders en schoonoma bij de appie tegen.
    Heb welpies gekregen hahaha, grappig zijn die zeg.
    Nu weer thuis, koppie soep op.
    En helemaal geen werkmail. Dat blijft een rustig dagje denk ik.
    Wat zal ik dan eens gaan doen vandaag.
    Ga vanavond lekker asperges maken met ham, aardjes en een gekookt eitjes, mjam.

Oja en voor degene die Steenbokje missen, internet ligt er uit bij haar thuis.

Tipp, heb je mijn mailtje nog ontvangen?

Deel Deze Pagina