bijna klaar met cdtjes branden, nog een paar kleine dingen in de auto, caravan aanhaken, fietsen erop, slapen en dan morgen rijden
Tipp hoe laat vertrekken jullie!? Alvast een hele fijne vakantie hoor! enne niet te veel baby-shoppen Wanneer komen jullie weer terug?
Huisje opruimen, beetje poetsen, niet vergeten cake te bakken en koffie en thee te zetten. Hmm, nog meer? ? ?
Ben weer terug van het kraamfeest. Mijn collega heeft een tweeling gekregen. Echt lief.... Ik eet zo meteen helemaal alleen. Mijn vriend is naar een vrijgezellen feest. Dus bij mij staat er kippenpootjes en patat op het menu
ik heb zelf bijna 4 jaar in een Renault gereden. En daarvoor had mijn vriend ook een Renault. Dus ik weet dat ze idd heerlijk rijden.
mn man heeft een renault cabrio megane gehad, ik heb paar jaar geleden een laguna gehad en nu hebben we weer een laguna en een toyota starlet voor mij erbij... klein boodschappen autootje hihihi
We vertrekken morgen tussen 6:30 en 7:00 (gaaaaaap), dus op tijd naar bed vanavond...Ik zal me proberen in te houden We komen zondag 27 weer terug.... De 28e moet ik naar de vk, dus... jeetje wat ben jij van plan Nou meiden, ik ga zo afsluiten, dan gaat mijn laptop in de auto. Knuffels, en niet te veel kletsen het de komende 2 weken
tipp en daantje een hele fijne vakantie toegewenst! en tipp ik hoop je goed nieuws te kunnen smsen hihihihihi knuf
Hele fijne vakantie meiden! Vandaag even bij buren geweest en wij hebben gezellig chinees gehaald... Slaap lekker allemaal!