Had ik geen last van! Mijn misselijkheid in de eerste periode was voor zover ik me heug, veel erger dan mijn laatste loodjes; ik heb echt een fijne zwangerschap gehad nadat de misselijkheid weg was. Ik kon voor mn gevoel ook met gemak nog een maand lopen (ware het niet dat mn buik wel echt in de weg begon te zitten, hihi). En kim, ik sta er niet gek van te kijken als je beebje eerder komt. De 'kwaaltjes' die je opnoemt ...
Tipp en Daantje, heel veel plezier op vakantie. (ik wil ooooooooooooook) Daantje: sms'en na de vakantie he
meiden fijne vakantie geniet ervan tis zo voorbij... ben der alweer vroeg uit hing al vroeg boven toiletpot hahaha en die honden van mij kijken van wat doe je nou?/
ik koop alleen maar voorgeschilde! Je denkt toch niet dat ik smorgensvroeg de aardappels schil voor na t werk? hihi
Rox veel plezier, het wordt vandaag beter weer. Hier al een wasje in de machine. Vandaag mag Molly van ons lekker naar buiten.
nou ik verheug me maar nergens op anders valt het zo tegen als ik nog vijf weken moet. mijn buik begint me inderdaad ook erg in de weg te zitten. maar dat is vooral 's nachts . als ik me omdraai. hihihihihihih werd vanmorgen wakker en het leek net alsof iemand me keihard in mijn doos had getrapt. OH JA VANDAAG 37 WEKEN!!!!
leuk leuk leuk lijkt me zo leuk met die kleine naar de kinderboerderij of naar centerparks. hihiiihihhihihihihihihhi lekker burgerlijk !
Kim, denk dat het bij jullie een stukje mooier is dan hier, maar het weer zou vandaag redelijk zijn. Enne, ik zou niet echt moet lachen als ik hard in mijn doos getrapt was Gefeli met je 37 wk.
@mik gefeliciteerd met je 37 weken. hier is het eindelijk mooi weer dus gaan we zo eindelijk schilderen (tussen het klussen door hahaha)
Hallo allemaal, Ben nog steeds niet ongesteld en heb sinds ik gestopt ben een hele regelmatige cyclus. Had afgelopen donderdag al ong. moeten worden. Gister getest maar helaas........ Kun je na langere tijd ook nog pos. testen? Snap er niks van...
katje, dat kan idd, dat had Rox ook. Spannend zeg. Oh had rox dat ook? Ja het is wel spannend ja. Ik heb wel steeds het gevoel dat ik ong. moet worden.. maar er komt maar niks. MOet maar een zwangerschapstest mee op vakantie nemen want ga van. op vakantie...
nee voelt ook niet echt om over naar huis te schrijven maar ja. je moet de lol overal maar een beetje van blijven inzien anders duren die weken nog lang hoor met die kwaaltjes!
Hey mik, gefeliciteerd met je 37 weken! Weer een drempel gehaald. Nu begint het echte aftellen. Leuk rox, naar de kinderboerderij! Ik heb er hier thuis al een kinderboerderij van met al die dieren zegt iedereen. Maar leuk is het wel. Vandaag op visite bij de mams. Is pas verhuisd naar Groningen dus moeten nog wel even rijden. Zullen vanavond ook wel laat dr weer zijn want we gaan daar BBQen. Ik zal dr morgen waarschijnlijk pas weer zijn dus. Geen gekke dingen doen he vandaag