Net gestopt met de pil (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    goedemorgen leedies!

2. kattja

kattja Actief lid

11 apr 2007
    468
    0
    0
    Hallo Rox,

Dus jij had het pas na een week. Maar had je dan wel steeds het gevoel dat je ong. werd?

3. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Hier ook hoor! Ben ik echt veel te lui voor om elke dag aardappelen te schillen. En we zijn ook gek op rijst en pasta.

4. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Joepie, dan mag jullie kleine vanaf nu officieel de uitgang gaan zoeken! Succes ukkie van Kim!

5. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    He dat is vreemd. Ik weet wel dat er meiden zijn die heel langzaam HSG aanmaken en dus laat posi testen. Hopenlijk is dat bij jou ook het geval.

Kan het zijn dat er iets anders is waardoor je nog niet ongi bent? Ziek, stress, niet lekker in je vel of iets dergelijks. Laten we hopen dat het gewoon komt omdat je zwanger bent!

6. kattja

kattja Actief lid

11 apr 2007
    468
    0
    0
    Hee maranka,

misschien komt het door de vakantiestress?
    nou ja we wachten het af...

7. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Het ons wel even laten weten he als je in je vakantie positief test!

8. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Hier zijn Tipp en Thomas vanmorgen op visite geweest. Leuk hoor om eens iemand van jullie in het echt te ontmoeten!
    En ik mocht natuurlijk Jasper even showen!

Ze zijn nu lekker twee weken naar Noorwegen. Ik was bijna stiekem met Jasper in de caravan gekropen. Wil wel mee! Hoef ik lekker volgende week niet te werken.

Rox, veel plezier op de kinderboerderij!

Eimat, hoe gaat het meid? Bij jou ook al gerommel?

Iggy, sterkte met de misselijkheid. Nog even volhouden, na de twaalfde week zakt het af. En misschien heeft Wic nog wel wat tips tegen misselijkheid. Ben je nog steeds zo onzeker?

Mieke, je raad nooit wat hier op het gasfornuis staat te pruttlen.

En gisteren hebben we Lasagne gegeten. Handig hoor al die tips voor de maaltijd hier!

9. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hihhihihihiih maranka en leek ze in het echt van wat je had gedacht? ik vind altijd dat je zo'n plaatje bij iemand maakt. en als je iemand dan in het echt ziet of spreekt is het toch anders ondanks eventuele foto's/ hihi

ik ga ff i egmond uitwaaien

gr

10. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    @ Kim : feli met je 37 weken! Vanaf nu mag je ook thuis bevallen he? Wil je dat eigenlijk, of ga je voor het ziekenhuis?

@ misselijkheid : ik heb in het begin van mn misselijkheid en op t eind, baat gehad bij de VSM-korreltjes Puur mama tegen misselijkheid. Toen het echt heftig werd, hielpen ze niet meer, heb ik medicatie van de huisarts gehad. Dat hielp prima gelukkig.

@ aardappels : wij schillen en koken s avonds gewoon hoor, als ze op t menu staan! :)
    Goed heh? (moet wel eerlijk zeggen dat ik de meeste dagen tussen 17 en 18 thuis ben, en manlief rond 18.15-18.30)

Ik overweeg nu even kaassoep te maken ... of champisoep... kan niet kiezen. :rolleyes:

11. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Katja, mijn borsten deden wel zeer en had hele dunne afscheiding leek net water. en wat krampjes maar dat was het

Boerderij gaat misschien niet door GVD #$%^$#@$% visite

12. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hmmm kaassoep Wic. Kaasfondue ben ik ook zo gek op.

Maranka soeppie!
    Wat leuk dat Tipp en Thomas langs kwamen zeg.
    En wat Kim zegt, je hebt altijd een beeld van iemand in je hoofd en die kan altijd heel anders zijn wanneer je iemand ontmoet.
    Maar ach daar hebben we hyves dan wel weer voor natuurlijk ;)

Rox, waarom gaat het misschien niet door?

Hier meestal wel gewoon de aardjes schillen hoor, maar meestal ook gewoon lekker aardappel kroketjes in de oven of krieltjes/schijfjes opbakken.
    En vaak kook ik dan meer aardappels zodat er over blijft voor een andere dag, dan bak ik die weer op, praktisch!

13. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    nou meiden ik heb jullie raad opgevolgd..
    4 uur niks gedronken en niet geplast..
    neg.

ik had trouwens zaterdag of zondag(weet t niet meer precies) zo'n vieze slijmprop(lekker praatje) :oops:
    en woensdag avond had ik een pos.
    die streep werd trouwens met de dag vager en nu was er helemaal geen streep.. ik denk dat ik de sprong dan toch al gehad heb... :(

beetje jammer want had maandag en dinsdag niet geklust :(
    mja we zien wel :D

14. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    jammer meid ik vind het ook heerlijk op de boerderij!

15. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    hier altijd voorgeschilde aardappels hor en meestal schijfjes en dan lekker opbakken :D
    (we eten eigenlijk maar 1 x ind e week aardappels :oops: )

verder altijd rijst of pasta heerlijk!

16. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Mik, super 37 weken! Idd baby mag nu uitgang zoeken, hihi!

Rox? Waarom is niet doorgaan, padjoeverdorie!

Kattja, wat vreemd hoor, misschien over paar dagen even testen?

17. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Ja hoor toch wel. Maar het hielp idd wel dat ik haar als een paar keer op de foto gezien had. Maar idd ondanks dat je elkaar elke dag bijna spreekt is het in het echt toch wel even anders. Maar het was erg gezellig hoor. De heren waren in no time al over computers aan het kletsen en de dames die hadden het natuurlijk over

...........baby's!

18. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Leuk hoor maranka, de heren zitten in dezelfde brache toch?
    Kon Thomas Peter misschien nog een beetje opweg helpen met tips....?

19. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi meiden!

hoe is het hier?
    ik heb veel gemist de afgelopen weken, zijn er nog belangrijke dingen?
    ik zag dat mik vandaag de mijlpaal van 37 weken heeft behaald! super joh! gefeliciteerd! :D

@mieke:"gaat alles goed met je zwangerschap? nog steeds niet misselijk? ;)

hier gaat alles goed! Milan doet het erg goed! ik heb morgen de laatste paar uurtjes couveause nazorg. we zijn vanmiddag heerlijk naar buiten geweest met de kinderwagen! :D

het is wel erg druk zo met alle kraamvisite dus vandaag hadden we voor ons drieen ingepland! ;)

liefs rebbel

20. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Nee, maar daar hebben ze het ook helemaal niet over gehad. Ze waren er ook maar een uurtje, want ze hadden nog en lange reis voor de boeg.

Deel Deze Pagina