Net gestopt met de pil (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ik brn te laat :cry: haha had ook een verschrikkelijk druk en vemoeiend weekend! Maar toch nog een fijne vakntie van mij! :D

2. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    kim nog gefeli met je 37 weken!

@ all: GOEDE MORGEN!

3. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    goede morgen meiden

zo.. ik ben me zelf aan t opladen om naar de sportschool te gaan :( maar ik heb echt geen zin!!

@rox is het leuk geweest zijn 1e kinderfeestje?
    @kim spannend hor!
    @lalalindsay heerlijk vakantie! ik wil ook :cry:
    @daantje ze willen eigenlijk beloond worden als ze wat gedaan hebben in het huishouden hihihi ;)

4. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    nou ik ga toch maar actie ondernemen grrr

fijne dag allemaal

xxx

5. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Meiden even een vraag over dat isofix gebeuren!

Je hebt de easybase en waarschijnlijk nog eentje.

De een past volgens mij alleen een maxicosi op en de ander is universeel, dus maxicosi en daarna ook grotere stoeltjes.
    Maar wat is nu welke, wel zo handig om te weten aangezien ik van mijn zus iets kan overnemen, maar als dat alleen voor de maxi is dan is dit niet zo praktisch en zonde van het geld.

6. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ben benieuwd naar de antwoorden want ik moet je eerlijk zeggen snap en ook niks van ;) haha

7. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    volgens mij zijn zowel de easybase als de easyfix alleen voor de maxi-cosi hoor.

wat ik ervan begrijp is het enigste verschil dat de easybase met gordels vast moet en de easyfix kan ook in de nieuwere auto's in de isofix.

anders moet je even kijken op www.maxi-cosi.nl daar staat alles uitgelegd.

daarna krijg je weer een andere voor de grotere stoeltjes.

8. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    pfff wat een gedoe! haha

9. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Wat een geldklopperij als dat zo is, waarom maken ze niet 1 onderstel voor alle stoeltjes zeg.

Ik moet dan de easyfix hebben, want ik heb isofix in de auto.

10. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    wij nu niet en we weten natuurlijk niet wat er met de volgende auto gaat gebeuren dus ik ga de easybase halen.

de easybase is 95 euro
    de easyfix is 135 euro
    verschilt natuurlijk wel bij welke je hem haalt.

ik ga naar de pedicure! bye

11. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Dit heb ik er over gevonden, maar nog niet duidelijk of grotere zitjes er ook op passen?

Een gewoon autozitje, zoals die al jaren in de markt zijn, kan niet met dit Iso-Fix-syteem gebruikt worden. De Iso-Fix-zitjes zijn speciaal voor dit systeem ontwikkeld en van Iso-Fix-adapters voorzien. Voor dit doel komen er, vanaf december 2005, Speciale Maxi-Cosi Iso-Fix-zitjes op de markt; de Maxi-Cosi Cabrio(Fix) met een Iso-Fix base voor baby’s (groep 0+) en de Maxi-Cosi Priori-Fix voor kinderen van ca. 9 maanden tot 3,5 jaar. Van 9 tot 18 kg. (groep I).

12. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    jeetje wat ingewikkeld allemaal :confused:

13. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    irritant! een vrijgezellenfeestje organiseren en de helft heeft al afgebeld! :x zo dat moest ik even kwijt..

nu ga ik echt naar de sportschool! :(

14. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Kim voor jou!

Maxi-Cosi EasyFix kan zowel met isofix als met behulp van een 3-puntsgordel geinstalleerd worden

Volgens mij zijn het dus 2 verschillende onderstellen.

Voor de cabriofix maxicosi een easyfix en voor kids vanaf 9 kg is het de PrioriFix waar dus het kinderzitje voor kids van 9 maanden - 3,5 jaar in kunnen.

Lekker duur dus!

15. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Heeey meiden!

Tis ff geleden dat ik hier wat gepost heb... Heb meestal wel meegelezen, maar was zo ontzettend druk met vanalles en nog wat, maar vooral met mezelf... Btje ontzettende baaldagen gehad :( en met behoorlijk k*t gevoeld...

Maargoed, hier ben ik dus weer!
    Hoe is het hier met iedereen? Hoe staat het met onze zwangere dames? Gaat alles nog goed?
    En met alle kleintjes en moeders? En natuurlijk niet te vergeten, alle mama's in spee?

Liefs

16. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    waarom baaldagen gehad? knuffel meid

17. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    haha zeg dat wel :confused:

18. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Aller eerst een dikke knuffel voor jou!

Hier gaat alles goed! buik groeit goed (bijna elke dag lijkt wel :confused: ) en sinds gisteren heeft Bart ons ventje ook voelen schoppen :).
    A.s. Zaterdag om 4:00 uur gaan we op vakantie. We tellen de dagen nu al af. Ff lekker weg en geen verplichtingen. (behalve dat ik jullie natuurlijk erg ga missen!)

Liefs Wendy

19. Niet meer actief

Wat leuk wendy dat hij jullie ventje voelt schoppen..

20. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

14 apr 2007
    2.702
    0
    0
    commercieel
    Mecklenburg-Vorpommern, Duitsland
    Ja, hier ben ik ook! Ook een poosje niet gepost. Niet alles terug gelezen :oops: . Ouders zijn op bezoek met caravan en we zijn een weekendje naar zweden geweest tussendoor.
    Nu ook nog druk met werk. Dat is wel jammer, ga liever leuke dingen met mn ouders doen. Zo vaak kunnen ze nou ook weer niet komen.

Verder alles gezond hier. Buik blijft groeien. Voel vaak mn banden/baarmoeder een beetje zeurderig, maar niet echt pijn. Zal de groei wel zijn.
    Woensdag alweer naar de gyn en echo. Vind het nog niet echt nodig, maar ze gaat op vakantie en wil me voor de tijd nog controleren, pfff....
    Ik neem mn moeder trouwens mee. Lijkt me voor haar best leuk, want in haar tijd waren er nog geen echo´s.
    Voel de baby trouwen nog niet, maar ben er door de drukte ook niet heel erg mee bezig. Als ik ga liggen en me concentreer voel ik alleen maar altijd die kleine darmrommeltjes.

Las dat met Milan alles goed gaat. Geweldig Rebbel! Genieten!

Iedereen die op vakantie is of gaat: veel plezier!

Mieke en Iggy, geniet van jullie roze wolk. Iggy, ik hoop dat je misselijkheid snel minder wordt.

Mik: het wordt spannend bij jou. Wat is het snel gegaan zeg!

Remmar: afwachten bij jou, goed geklust?

Kattja: Je zult al op vakantie zijn, maar ik vind het toch erg spannedn voor je!

Liefs Janneke

Deel Deze Pagina