Oja, daar hebben jullie al vaker naar gevraagd.... Heb er nog één laten maken door vriendje, maar daar sta ik met mn oofd op en dat is zo´n slaperig ochtendhoofd met alle haren in de war. Hmmm... heb ik nog iets anders?
Thanxx voor de knuffels meiden.. Als ik baaldagen heb, is het meestal omdat ik mijn moeder mis (ze is nu bijna 6 jaar geleden overleden, wel eens verteld geloof ik). Zit dan gewoon niet lekker in mn vel en zit dan te piekeren: als er een kleine mag komen, had ik haar er wel graag bij willen hebben, etc... En ik weet ook wel dat ze me nog steeds wel kan 'zien'.. tenminste, dat gevoel heb ik wel! En dat is dan ook wel weer geruststellend... Maar het blijft moeilijk... @ Wendy: wat gaaf dat je man jullie kleintje heeft kunnen voelen! Lijkt me super! Mijn vriendin is ook zwanger, en elke keer als ik haar weer zie, is die buik ook gegroeid joh! haha.. Erg leuk om te zien! Heerlijk, vakantie! @ Jannegie: Wat leuk dat jullie een weekendje naar zweden zijn geweest! Heerlijk joh! Ben ook wel benieuwd ondertussen naar je buikfoto! En een slaperig hoofd hebben we allemaal wel eens hoor Volgens mij hebben we redelijk goed geklust ja! haha.. Zo'n btje om de dag eigenlijk... En nu dus afwachten... thanx voor asking trouwens!
knuff remmar! schijnt bij jullie het zonnetje ook zo lekker? ga dadelijk met mijn hondje wandelen in het bos
Hey allemaal, Verjaardag van vriend was gezellig. Alleen een paar vrienden die na wat drankjes niet meer zuinig zijn op andermans spullen, beetje jammer Een van zijn kadootjes is een hotelovernachting voor 2 personen, dus daar gaan we heerlijk van genieten Gisteren de zolder opgeruimd, al het overbodige is weg en heb alles opnieuw gesorteerd. Ben er helemaal trots op Nog een stukje vloerbedekking en wat gordijntjes erbij en dan is mooi af ! Groetjes van Racebabe
Thanxx Lala! Hier begint de zon er net een beetje door te komen! Vanmorgen was het nog niet zulk lekker weer... @ racebaby: nog gefeliciteerd met je vriend! Jammer is dat ja, zulke vrienden.. die hebben we hier ook ja! Maar weten maar al te goed, dat ze dat hier niet hoeven te flikken... Heerlijk joh, zo'n kado! Goed van je, dat je zolder weer netjes is! (zou ik een voorbeeld aan moeten nemen.. hihi..) Ik zie trouwens ineens dat je ook uut Twente komt! Grappig!
Hihi happy ben ik wel jah! Maar geluk kan natuurlijk helemaal compleet worden als er een ukkie bij komt Maar dan moeten er eerst nog ringen komen hihi....
Haha lindsay Nee ik wacht "rustig" af, we zijn ook nog maar kort bij elkaar. Hij heeft zich al wel eens laten ontvallen dat ie van plan is me volgend jaar te vragen. Maar ja, jaar heeft 12 maanden, dus welke ?
Ojé, ojé, wat spannend! Heb je wel een idee dat hij het binnenkort gaat vragen? Voelt het zó goed? Super joh!