Idd, hihi! Ohja, dat zei ze eerder idd, domme doos ben ik! Gaat nog verder met je na schrik van uitstrijkje?
rox meid dikke knuffel hoor. mijn zus is laatst nog behandeld tegen baarmoederhalskanker, ze is pas 26. hebben gewoon alle slechte cellen weggebrand. al bij al viel het mee zei ze. had jij al eerder een uitstrijkje gehad of was dit de eerste keer?
ja ben flink geschrokken. Maar doe me best om me niet druk te maken ( moet ik nodig zeggen; ben echt een druktemaker)
heb je gelijk in rox en als ze wachten tot woensdag zal het wel meevallen, toch? anders had je wel meteen moeten komen. hoe is het met joey vandaag?
Weet ik niet, die is bij de oppas en volgens mij zijn de op pad vandaag. nemen niet op... ach, als t niet goed ging had ze allang gebeld. ik kon morgen al komen maar ikzelf kon niet. en als t niet goed is dan maakt een dag langer ook niet uit.
Druktemaker, ben ik ook hoor! Toch rustig blijven en me vriend kwam even thuis met vrachtwagen, hij gaat nu even naar de zaak om wagen te brengen en auto ophalen. Hier beetje krampen in buik, maar is minder geworden, pfff.
Geen leuk nieuws en toch wel verontrustend zeg, bah bah bah. Ik weet nog dat Mupkuh ook getest heeft en die heeft PAP3 geloof ik.
klopt Mieke, dat las ik toen. Maar zoals ik net al eerder zei; ik zie t wel. Meer kan ik nu toch niet doen
Nee klopt, aan de ene kant balen maar aan de andere kant wel fijn dat het nu geconstateerd wordt. Normaal gesproken (wat ik veel te laat vind) vindt het eerste uitstrijkje pas op je 30e plaats, ik heb het nu 2x laten controleren. NEt als borstkanker, ik vind dat iedere vrouw hierop gecheckt moet worden, want ze zeggen dat het meer voorkomt bij 'oudere' vrouwen, maar ik lees voornamelijk verhalen van jongere vrouwen. Ben net heel netjes teruggebeld door een dame van maxicosi: Easyfix/easybase = voor het cabriofix maxicosi stoeltje en bestaat dus uit 2 delen. De Priorifix is het opvolg stoeltje en dat onderstel zit aan het stoeltje vast. Het een past dus niet op het ander!!
klopt mieke, mijn tante kon alles weghalen op haar 30e. Goddank dat zij al klaar was met haar kinderwens en zij 2 bloedjes van kinderen heeft. Maar het tast wel je vrouwelijkheid aan. (lijkt mij)
@roxyrox sterkte voor woensdag ik duim voor je dat het niets is hier eindelijk klaar met schilderen, is erg opgeknapt heb eer van ons werk. heerlijk aan de klus, nu hebben we vakantie en dat klust een stuk rustiger en vaker
Jaja haha het was even uitpuizen maar we weten het nu. daantje, hoop dat het dan daardoor dit keer raak is voor jullie.