@ Roxy : heftig meis, daar schrik je wel even van! Probeer je idd niet te druk te maken (waarschijnlijk tegen dovemansoren gezegd he?) en laat maar op je afkomen woensdag. Ik duim iig voor je!
nee de priori heeft een aparte fix. die voor de priori heet priorifix en die voor de maxi-cosi heet easyfix. dus die moet je wel aprte kopen.
@rox: wat naar meid! probeer je niet te druk te maken, misschien valt het alles mee! dikke knuffel! liefs rebbel
hihihihihihih dat zeg ik gamma! hihihihihihihih alleen de easybase kan alleen met de gordels en bij de easyfix kan je hem ook met de isofix vastmaken. ingewikkeld he?
gatverdarrie meis das niet leuk zeg.waarom wil ze niets zeggen wat het is. maar ik hoor wel vaker dat pap3 ook nog niets echts wil zeggen hoor. laat je eerst maar goed onderzoeken voor je je druk gaat maken. dikke knuf
nou meisjes hier ben ik weer. ik werd helemaal gemist zag ik? hihihihiihhhih ouwehoer kim is een middagje weg! nou hier dus naar pedicure geweest. daarna keukenmuren en tussendeur geschilderd. toen eten en naar prenetal geweest om easybase op te halen. en toen nog ff bakkie gedaan bij vriendinnetje en gegeten bij schoonzusje. dus druk druk druk oh ja toen ik terug was nog een keer keukenmuren geschilderd met interieurbeits ivm spatten van pannen etc, hier druk geweest. en rox meis maak je alstjeblieft niet te druk he? weet hoe moeilijk het is maar het kan ook gewoon niets zijn. \
Kim de dame van MC legde me uit dat de priorifix aan het doorgroeistoeltje vast zit! Dus geen los onderstel en een los stoeltje. Dit omdat je de mc meestal met beep en al mee neemt en het doorgroeistoeltje laat je achter in de auto.
Hahaha ja ja! Maar dat ik het voor jou rood maakte is omdat je zelf de easybase wilde aanschaffen ivm de autokeuze... maar als je easyfix neemt kun je het op beide manieren vast maken, dus hebben jullie later een auto met easyfix....
ja klopt. hihiihih ja die fout maak ik niet nog een keer nou ja dat denk ik niet want wij gaan geen vrij nieuwe auto kopen. en ik vind dat het geld ook niet waard. ik maak hem nu en in de nieuwe auto gewoon vast met gordels
ja wat een gel*l he .? als die maxi-cosi gewoon achterin had gekund met de gordels had ik het zo gedaan. volgens mij maakt maxi-cosi die dingen gewoon expres groter zodat ze nergens meer inpassen.
ik wil eerst graag deze verkopem en als deze dan verkocht is willen we graag een renault laguna geloof ik. maar dat laat ik altijd aan mijn man over. dat is een ding waar ik me niet mee bemoei