Net gestopt met de pil (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Dames,

Wij zijn nu 7 maand samen en wonen maand of 4 samen nu (enigszins noodgedwongen omdat ik op straat kwam te staan, maar het bevalt dus prima).
    We willen geen aparte datum, dan is het veel te druk en is er weinig persoonlijke aandacht omdat er zoveel mensen trouwen die dag. Is lopende band werk hihi.
    Het heeft ook geen haast, maar vind het wel spannend en verlangen naar een kindje is er nog steeds wel...

2. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    goeiemoggel meisjes

hier een uitgerust kimmetje. van 23.00 tot 9.00 geslapen/ hihihihihihihihhiih na de halve nacht mijn man wakker hebben gehouden met mijn gesnurk.

hoe kom je daar toch af meiden.? manlief gaat dit niet volhouden en de logeerkamer is kindekamer geworden en een ledikantje is echt te klein voor hem en voor mij al helemaal. hihihih

vandaag lekker dagje thuis met de gordijnen dicht. beetje poetsen en tv kijken. lekker

gr kim

3. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland

hihihihihihihih maar wij moeten ook nog kimmie!

4. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Goedemorgen, voor het eerst om 9 uur wakker, haha! Vandaag komt Myrna thuis en dan is zij 3 dagen hier en daarna gaat ze 2 weken naar Frankrijk.

Have fun!

5. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    yep i know. maar er werd al gevraagd welke auto etc. maar maakt dus niets uit bij ons,. we gaan hem er vanmiddag indoen. manlief wilde er niet aaan. (kan toch als we naar het ziekenhuis gaan?) oooooooooooooooohhh mannen!
    die wil alles nog even doen als ik met weeen loop.
    gr kim

6. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Tijd voor een kiekje:

Ze viel in slaap, lief heh?
    Zelf Poohtje in dr armpje geklemd. :)

7. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk

aaaaaaaaaaahh lief!

8. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Schetig hoor Wic, ze valt wel vaker in de box in slaap toch?
    Heb al meer foto's daarvan langs zien komen.

Hihi kim, mannen!
    Ik ben er over begonnen omdat mijn zus er eentje heeft die we kunnen overnemen.
    Maar ik wilde eerst even weten hoe het zat en zo over of het een ook op het ander past voordat ik misschien het verkeerde zou overnemen.
    Dus ik gister alles uitgelegd aan mannetje, was kennelijk zijn dag niet.
    Zegt ie nou ik weet het allemaal niet hoor en wil daar niet zo stel op sprong over moeten beslissen.
    Zus zet 'm anders op MP vandaar.

Maar ik denk dat ik hem stiekem toch maar gewoon ga overnemen.
    Maar volgens mannetje zijn er straks wel goede aanbiedingen waarbij onderstel + stoeltje samen heel voordelig zijn?

Mannen!

9. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Wic, wat een scheetje joh! Zo lief!

10. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    volgens mij niet hoor. ik heb in ieder geval wel aak aanbiedingen gezien van mc maar niet met onderstel!

maar wat maakt het uit joh welke je hebt . dat ding laat je in de auto staan dus hoef je ook niet uit de gordels te halen. dus of hij nou met gordels of met isofix vastzit ? dat maakt dus weinig uit.

en als je hem over kan nemen van je zus zou ik dat zeker doen. scheelt toch weer geld en het is maar voor uiterlijk negen maanden he zolang als ze in de maxi cosi zitten.

ik ga ff poetsen laterz

11. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    @ mieke : ja, ze slaapt vaker in de box.

12. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Haha heb haar al gemaild dat ik het gewoon overneem, het is tenslotte voor in mijn auto! dus ik beslis.

13. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Gister 4 maandjes dag! hoera!

14. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Als de :evil: :evil: niet komen ga ik donderdag of vrijdag testen. Ik geen testen in huis en dan ben ik vrij.

15. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Sniffy hoe was je temp vandaag, gister gezakt dus dat is niet goed?

16. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    vanmorgen 0.2 gezakt.

17. Eimat

Eimat Niet meer actief

Hoi allemaal,
    Sniffy, spannend voor je! Zal duimen. Vind het eigenlijk wel grappig want nu ik hier weer een beetje mee klets herinner ik me ineens weer hoe het toen bij ons ging voordat ik zwanger raakte. Kreeg net helemaal de spannende kriebels toen ik je banner zag Sniffy...

18. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    grappig he . ik krijg ook altijd weer die kriebels als ik bij iemand onder de banner zie staan dat ze kunnen testen

wic wat heb je toch een mooi moppentrommeltje he? ;) ik heb er als ik jullie foto's zie zo'n zin in. maar manlief heeft over twee weekjes vakantie dus die kleine kan beter nog even blijven zitten. en da de eerste dag van zijn vakantie? hihiihhih

19. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Hopelijk WEL in zijn vakantie bevallen, me vriend neemt vakantie als kleintje geboren wordt! Is prettiger idee vind je dat niet?

Zo bezig met ramen lappen wat smerig zeg, nu buitenkant ga ik doen bij achterkant, voorkant doet me vriend vanavond of van de week wel.

(neej neej heb nog geen nesteldrang denk ik :rolleyes: )

20. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

14 apr 2007
    2.702
    0
    0
    commercieel
    Mecklenburg-Vorpommern, Duitsland
    Toch wel fijn dat we de natuur niet helemaal naar onze hand kunnen zetten, werd erg saai als alle kinderen op de eerste dag van de vakantie geboren werden....

Wic, inderdaad altijd leuke foto´s! Maar deze is wel heel grappig. Wat groeit ze hard hè? Jaja, tis een cliché...

Deel Deze Pagina