ja maar manlief werkt in de bouw. dus hij heeft normaal gesproken sinds deze week vakantie. nu gaat hij twee weken doorwerken. maar meer werk heeft zijn baas niet voor hem. maar als die kleine twee weken te laat komt is dit niet leuk want dan is hij drie weken met mij vrij en maar een weekkie met de kleine! nou ja maar hopen dat die kleine tussen de 39 en 41 weken komt dan heeft hij vier of in ieder geval nog twee weken vrij samen met de kleine. snap je het nog hihihihihih
onder de 1 ben je niet zwanger, vanaf 25 ben je volgens mijn huisarts zwanger. alles daar tussenin kan betekenen dat je bevrucht eitje aan het innestelen is (wat dus nog altijd mis kan gaan) of dat je bijv zwanger bent geweest en dat je (v)mk hebt gehad en hcg weer aan het dalen is. maar zie dat je eigenlijk pas over tien dagen kunt testen?
ik verlies echt ontzettend veel slijm (erg vies praatje ) hele draden met slijm. wat betekend dit? gr
nou ik heb net even gegoogled en volgens alles kan het mijn slijmprop zijn maar die kan je weken van tevoren verliezen. dus het zegt nog niets. hihhiihhihhhihihi was helemaal een beetje blij aan het worden. maar zal wel niets zijn. gr kim
ben ook eens aan het googelen, bij veel toch binnen de twee dagen. bij sommige langer. ben benieuwd kim!
nee voor de rest niets noppes nada. maar ik ga wel snel verder met de keuken poetsen. zal je net zien. hahahahahahahahhaa nee hoor ik verwacht niets,. ga gewoon van 42 weken uit dan kan het alleen maar meevallen. knuf
Haha, ja Kim, beebje heeft de tomtom aangezet! @ all : Tnx ja, ze groeit zo hard! Net weer naar het CB geweest, 3de x prikjes gehad en weer gewogen/opgemeten. Mevrouw zit boven de 6 kilo!
hahahaha hoe was dat bij jullie maranka en rox? meen mij te herinneren dat jullie ook kwamen melden dat jullie je slijmprop aan het verliezen waren?
Oh, kim, spannend! Denk ook dat je je slijmprop verliest. Houd je ons op de hoogte van alle pijntjes en steekjes? Poetsen is goed denk ik!
hai meiden @rox sterkte morgen! @kim spannend! @sniffy ook spannend! Hier een lekkere drukke dag, sta heel de dag proppie vol tot vanavond half 10.. toen ik vanochtend opstond om 7 uur was ik nog steeds moe dus dat is een lekker begin van de week
hihihihihihi wic ik moet mezelf dit wel voorhouden anders valt het zometeen echt tegen. ik bedoel als je ervanuit gaat dat het nog een week duurt maar het duurt nog vijf weken dan zijn die andere vier weken nog lang hoor hier goed aan het poetsen en dan mag die kleine komen hoor daar niet van. knuf