Ja klopt, achterstevoren. Gaat heel makkelijk. Ach je moet het gewoon zien, maar dat gaat zo lastig als je niet hier bent. En ik heb geen filmpje. Over filmpjes gesproken. Hheb er nu 3 gemaakt met de digicamera. leuk joh. 1x in de tummytub, 1x spelend in de box en 1x liggend spelen op de bank. Zo mooi om te zien dat hij steeds weer nieuwe dingen kan en ondekt.
Daarom had ik t ook in kleine letters gezet. Ik dacht, dan leest ze het niet whahahaha gaat nergens over
Tuurlijk kan dat als je naar het ziekenhuis gaat. Je wilt toch veilig met je kindje terug naar huis. En nu al er mee oefenen is juist heel goed, dat wil je niet op het laatste moment doen.
hahahahahahaha. oh meisjes wat is het toch evengoed spannend. ihhihihihihihih ik kan gewoon niet wachten. ik ben mijn hele leven al ongeduldig maar nu helemaal. hahahahahahaha maranka dat bedoelde ik ook. manlief wil alles op het laatste moment doen. die denk dat ik weeen krijg en hij dan nog wel een paar uurtjes heeft om op zijn gemakkie de easybase in de auto te doen. tas te pakken etc etc . dus ik heb hem even verteld dat die easybase er echt vandaag in moet want je weet het nooit. die jongen beseft het gewoon nog niet. maar ik wil gewoon oefenen zodat we zometeen niets meer hoeven en ik alleen hoef te wachten op de bevalling
Donderdag 's morgens de slijmprop verloren. Vrijdag's morgens is Jasper geboren. dat kan zo als een gedichtje op het geboortekaartje
Wic, kun jij mij helpen die filmpjes hier op Zsp te krijgen. Heb geen idee hoe ik dat moet aanpakken. Kan dat ook via photobucket of imageshake? Ik ga jasper even uit bed halen. Ligt te kletsen in bed. Zo lief!
Hoi dames, Even voor wie het interesseert... Ben net terug van de vk voor de gewone controle. Moet donderdag weer ivm met bloeddruk die aan het stijgen is (van 130/75 naar 150/85) en omdat ik heel veel vocht vast houd. Ze wouden me niet nog een week laten lopen zonder controle voor het geval dat. Urine was wel goed maar moet die donderdag ook opnieuw laten testen. Zo zijn jullie wat mij betreft weer up tot date En mik...succes daar. Zal aan je denken Gr Tam
maar het kan ook nog weken duren. en vanmiddag geen slijm meer dus misschien heeft die kleine zich bedacht. vanmorgen alleen erug veel. dus ......................... duimen mag.
mikman zit er niet in hoor! hahahahahahahahahahahhahaha maar die kleine mag er wel uitkomen inderdaad
Was net even aan het spieken bij de maart-mama's. Staat daar het verhaal van Jenna: ineens wil haar vriend geen kind meer en wil dat ze het weglaat halen . Terwijl ze wel samen besloten hadden ervoor te gaan. Hij wil zijn leventje niet opgeven ofzo. Echt heftig voor haar zeg!