en haar eerste vriend heeft haar ook zwanger laten staan. ze treft het niet zeg wat mannen betreft. wat een rare flapdrol
Ja is ook heel erg lullig voor dr...... abortus is nooit leuk, weet ik uit mijn ervaring...... Maar geen spijt dat moet ik wel toegeven! Achteraf heb ik wel veel moeite mee gehad toen ik in verwachting raakte deze zwnagerschap, maar toen ben ik overheen gekomen, dus ik begrijp Jenna heel goed hoe ze voelt! Wat een lul zeg ja!
Dat wordt dus spannend. Hoop dat de bloeddruk niet verder stijgt en je niet in het ziekenhuis beland daardoor.
Pff, verveel me kapot opt werk. Heb totaal geen zin om wat te doen. Werd vannacht wakker gehouden door een mug (en bijbehorende jeuk ), dus kan de moed niet echt opbrengen.
hoi leive meiden, geen zin gehad om 40 pagina''s door te bladeren hoor maar hoe is het hier met iedereen? lala: hoe si eht met jouw? zie je de hoop gewoon nofg zitten net als ik? Mik: het gaat opschieten meid! mocht het gebeuren voordat ik hier weer ben wens ik je alvast heel veel succes en geluk toe! Jannegie: hoe gaat het verder met jouw? zie je weinig hier of je moet net komen als ik er niet ben. alle kids een dikke knuffels. alle nieuwe meiden welkom! hier alles goed. vanavond gaan we naar de tussenwoning kijken en donderdag dan naar het ziekenhuis. vind het wel spannend hoor. net een nieuwe ronde dus voor het ziekenhuis wel fijn. ongi is ook over dus mooie timing. ik vergeet alleen telkens te tempen deze maand en dat moet wel zo stom! maar goed ik heb genoeg kaartjes liggen om een beeld te vormen dus verder gaan we vanaf morgen weer aan de slag. ik laat jullie weten hoe hetw as hoor. x
Hoi steenbokje! Names Jasper bedankt voor de knuffel en een hele dikke natte kus terug! Heel veel succes donderdag!
hey steenbokje fijn dat je nog eens komt piepen. hier is alles goed, zie net dat ik al op dag 24 zit maar nergens last van en eigenlijk geen idee of ik op de juiste dagen geklust heb. succes donderdag en laat maar weten hoe het was he
doe ik zeker lala en meid het kan zo lekker zijn om er even niet naar om te kijken. had ik vorige maand ook, helaas dan zonder goed resultaat maar wel een hele boel meer rust. gisteren trouwens heerlijk wezen spelen en knuffelen met de kids van mijn best vriendin. oudste meisje is 4 en jongetje is gisteren 1 geworden. zo lekker om met haar te kunnen praten. ze staat er ooke cht voor open, ondanks dat ze duidelijk aan geeft dat ze niet weet hoe het si om er op te moeten wachten of de mmm in te moeten.
steenbokje veel succes donderdag. laat ons even weten hoe het ging? nou meisjes hier wat krampjes en steekjes als die kleine beweegt maar dat heb ik al een tijdje dus er gaat echt niets gebeuren hoor. hahaha moest wel lachen mijn buddy (daisy) van de aug mama's krijgt morgen de keizersnede. en die is nu helemaal bang dat ik ook ga bevallen. hihihihih dus ik heb haar verteld dat ik dat niet denk maar mocht het zo zijn dat een van mijn buddy's hier het ook voor haar zou neerzetten bij de (ja let op lijstje voor haar) aug mama's . tweeling mama's en de vlinderlounge. dus rox zou je dat willen doen dan? ik verwacht niets maar dan kunnen ze niet boos worden op mij hihihihihihihih gr kim