Oh tweeling mama's hebben die ook een eigen topic? Mannetje hier had wel een tweeling gewild, hahaha. Wie weet zat er tijdens de eerste echo een kleintje achter de ander verscholen.
ja bij zwangerschap volgens mij. mij man wil er maar een tegelijk zegt ie. als die kleine zo druk word als mama heeft ie daar genoeg aan hihihihihi
Haha dat geloof ik graag. Enne kim wat ik me nou afvraag he. Wonen jullie pas in jullie huisje dat je overal zo bezig bent?
4 jaar maar wij zijn altijd bezig. en soms doen we een tijdje niets. maar ben je ooit klaar dan met je huis?
Nee we zijn nog niet klaar. Maar hadden wel al klaar kunnen zijn. Gewoon luiigheid. Maar wanneer dat klaar is dan is het wel klaar hoor. We hebben toen we het kochten alles in 1x rigoreus aangepakt en er is een aannemer doorheen geweest.
ja joh maar dan denk je dat je klaar bent en dan wil je weer iets anders hebben of je moet weer verevn etc etc etcv volgens mij is een huis nooit af!
ik werd gek ge-smst door mijn vriend. Hij wilde dat ik ging testen. Ik heb nu 2 testen gehaald en als ik morgen nog niet ongesteld ben dan test ik pas, eerder niet.
hihihihihihihhi nou zo enthousiast was mijn man niet hoor. wel leuk dat ie zo meeleeft. meestal zijn het de vrouwen die willen testen en de mannen die lekker nuchter zijn whahahaha
Sniffy vang voor de zekerheid even je ochtendurine op in een potje voor als je de dag nog even een beetje wilt afwachten ivm je ongi. Kun je morgen iig testen met ochtendurine haha
ik heb zo'n handig potje meegenomen van mijn werk. Maar ik denk dat vriendlief het niet accepteerd als ik hem nog langer in spanning zou laten.
Je temp was wel gezakt toch Sniffy, pas je wel op dat je jezelf niet gek maakt en laat maken door je vriendje, hihi. Zou icm je temp morgenochtend even afwegen wat je doet. Ik probeer het maar voorzichtig te benaderen haha anders is het weer zo een teleurstelling.
Hoi hoi allemaal, Hoe gaat ie hier allemaal? Mieke ook al aardig een eindje op weg, 9 weken alweer. Mik, spannend hoor heb je al een beetje de zenuwen voor de bevalling? Sniffy, ik duim voor je, hoop het zo voor jullie. Steenbokje, heel veel succes in het ziekenhuis. Sorry voor diegene die ik ben vergeten, jullie kletsen zoveel. Groetjes Tamara.
http://img532.imageshack.us/my.php?imag ... 008do3.flv Joepie gelukt er een filmpje op te zetten! Op het laats vond ie het niet leuk meer dat zijn speeltje op zijn neus lag. Dus heb ik die er maar even afgepakt.
Taby, hoe gaat het met jou en je beep. Jaja vrijdag alweer 10 weekjes Wat een super leuk filmpje Maranka, hihi