hihi klopt, van 7 tot 18 gewerkt en daarna ben ik bezig gehouden voor Joey. zit in zijn sprongetje en begint nu echt te "praten". Hij zegt Da-da! hoe ik me voel? kweetniet, het kan alsnog 2 kanten op. ik zie t morgen wel
hihi! Nou meisjes, ik ga naar bed! Joey komt morgen weer vroeg voor de fles! Slaap lekker en morgen lees ik bij en reageer uitgebreid! XXX
Ik heb net even een berichtje naar de Modarators gestuurd met die vraag. @Mieke, gelukkig heeft Prinses de link kunnen verwijderen. Alles weer opgelost dus. Het filmpje staat nu bij de krabbels op de K&S hyve. Rox, sterkte bij de HA morgen!Knuffel voor jou van Jasper! JOEPIE! JOEY ZEGT DA-DA! Wat is het toch een knap ventje! Meiden zijn jullie ook zo nieuwsgierig of we morgen weer ROZE krijgen! Ik wel! ! ! Sniffy, wel testen hoor morgen en ik stuur die rode duivels wel een hele poos weg! Hoe klinkt een maandje of 9?! Zo ik ga mijn bed opzoeken. Trusten allemaal! (denk dat iedereen ook al op één oor ligt, 't is hier zo rustig)
Maranka, knuffel terug voor Jasper! ik ga om 11 uur naar mijn moeder maar uiteraard verschijn ik online als er buddynieuws is