* BUDDY NIEUWS * Rebbel is weer opgenomen in het ziekenhuis. Ze had toch weer klachten die erger werden en haar baarmoedermond was weer korter geworden. Ze ligt weer aan de weeënremmers en heeft spuiten gekregen om de longetjes van de beep te laten rijpen. * EINDE BUDDY NIEUWS *
he jakkes. Wens haar sterkte... Ik ben net toch weer de kv ingerend. Ik ging voor vaatwastabletten. Kwam terug met vaatwastabletten, 2 pakjes slabbetjes en een badcape
Ik dacht het al... toen ze zei dat ze heftig ongiegevoel had.... Ik hoop dat alles goed gaat en dat ze de kleine nog even binnen kunnen houden. Alles wat de kleine binnen blijft is mooi meegenomen.
Als ik het zo hoor bij Rebbel ben ik bang dat dat ukkie van haar niet heel erg lang meer blijft zitten. Vanaf nu is elke dag erbij er één! Sterkte meid! Daisy, bedankt voor de info. Ik ga volgende week denk ik even langs de huisarts om even te overleggen.
Ze geven rebbel niet voor nix spuiten om de longetjes te laten rijpen... damn, wat een eigenwijsje zeg.
Ik kan wel zeggen dat die spuitjes werken... anders kon ik dit nl. niet typen. Maar dat doen ze inderdaad alleen maar als de kans erg groot is dat de kleine eerder komt.
Ik hoop maar dat het beepje nog een weekje (of langer) blijft zitten hoor! Ze is nu toch 32 weken, het kan wel toch?
ach wat vervelend.. hopelijk blijft het beebje nog eventjes zitten.. pff wens haar sterkte... ben lekker vanmiddag bezig geweest met een taartje en hij is eindelijk af en over een half uurtje komt mijn tante hem ophalen...
potverdorie, zit hier met kippenvel Dat word UMC voor Rebbel, tjonge jonge. (wil ze bezoek? ik bied me aan!) Wie vroeg het nou van de mirena? Owja Maranka! zolang hij maar geplaatst word tijdens de ongi is het goed. Persoonlijk zou ik gewoon je strip afmaken. Plaatsen was niet lekker maar een wee is erger. 2 dagen erna licht gevloeit ongi krampjes. daarna niets. Ja alleen vandaag 3 druppels, maar ik was te zwaar aan het tillen geweest. Verder geen hoofdpijn meer, alleen afgelopen maandag maar was meer de ontlading van de afspraak bij de kinderarts voor Joey( Het is toch je kind he?) mijn HA zegt dat hij direct beschermt maar om er zeker van te zijn moeten we de 1e maand met rubbers aan de slag Mieke, ik hoop zo dat kleine Ouzo lekker warm aan het innestelen is! Kim, de PJ's werden wel in 50/56 geleverd! maar er zat maar 1 per kleur in de doos
Jammer, want ze vallen o groot. Ik denk dat Samantha (nu mt 62) met gemak de pyjama's van 50/56 aan zou kunnen. Die pyjama's van de HEMA vallen ook zo groot dat ze daar ook nog maat 50/56 heeft.