nou ik blijf hier het gevoel hebben alsof ik ongesteld moet worden geen kramp ofzo maar echt een hele gevoelige buik onderin en het rare is dat als ik een beetje meedruk ik erg veel slijm verlies. witte vlokjes. erg vreemd. nou ja zal wel niets wezen. zal wel mijn eigen fantasie zijn omdat ik zo graag wil dat ik van allles voel
Wij vinden Benthe ook heel mooi, maar dat wordt het niet. Robbe is ook heel apart maar wel mooi! Wij hebben voor een jongen de naam al hartstikke vast staan. Een hele oud-hollandse naam die bij alle mannen in de familie voorkomt, bij mannetje. Ik zie die naam ook nergens op namensites enzo staan.... Kan het jullie wel verklappen... het is Mense
Vandaag trouwens naar de gyn geweest. heb mn moeder meegenomen. Alles was goed! Jammer dat je bij de echo het kindje niet meer in zn geheel kunt zien. Heb ook een kwartier aan een weëen registratie ding gelegen. Dat doen ze vanaf nu elke keer om voorweëen te kunnen "zien". Vind het wel wat overdreven allemaal, maar ja het wordt allemaal betaald en baadt het niet schaadt ook niet.
hihihihihih wat een oernederlandse namen allemaal. mieke ik vind KIM wel een leuke naam ook omdat er bijna niets mee gedaan kan worden. hihihihihhih niet mee gepest ofzo. ik ga ff eten maken. doei
hey ladies, ff snel vanaf mam's lappie: ik moet naar mijn gyn in het UMC voor een biopt, wat op de kweek word gezet en daarna horen we meer. XXX
wij eten makelijk vandaag, vanavond hebben we gebak mannetje is geslaagt voor C E (vrachtwagen met aanhangwagen) dus niet te veel eten. wij vinden hollandse namen ook gaaf