Hoi hoi, Kim, spannend hoor. Hoop voor jullie dat de kleine lekker optijd komt, zodat jullie lekker een paar weken samen ervan kunnen genieten. Sniffy, jammer zeg die negatieve test. Ik blijf duimen voor jullie hoor. Groetjes Tamara.
Daisy GEFELICITEERD met je twee meiden! @ all Daar ben ik weer na een vermoeiende 2 dagen haha ben vandaag ook een beetje gammel..pff en dadelijk krijgen we nog visite ook, maar morgen vroeg heb ik het redelijk rustig dus dan ben ik erweer!
Rox, hoop dat je na de kweek meer duidelijkheid zult krijgen en dat alles meevalt meid! Sniffy, weet niet of ik het al had gezegd, maar balen zeg van die negatieve test. Nog een beetje moed houden dan maar, zolang die rode duiveltjes er nog niet zijn. Ik krijg zo visite, mijn tante en een nicht komen langs. Gezellig! Ik zie leuke namen voorbij komen. Jannegie, aparte maar leuke jongens naam!
hee meisjes! Even snel een berichtje uit denemarken. Er is hier draadloos internet We hebben gisteren de kinderwagen gekocht! Ik ben er echt superblij mee! Hij is bruin met beige en creme... Verder is het weer hier een beetje jammer. Veel regen, maar ach... we vermaken ons prima! Ik zal even een plaatje van de wagen in mijn album zetten... Knuffels!
ja erg rustig hierzo! hahahahahahaha ik heb net een uur gestreken bah bah bah maar nu is alles wel weg. dus das wel weer lekker.!nu weer ff met voetjes omhoog op de bank. knuf kim
Tipp, wat een beauty zeg! heeeeel apart daar ga je met je beepje helemaal de blitz mee maken! Fijne vakantie!
rox: dat duurt dan wel even voordat je weet wat het juist is. bij mijn zus duurde dat op kweek zetten drie weken. heeft joey nog geb(r)abbeld vandaag?
Heeey meiden! @ Rox: veel succes en sterkte ermee meid! @ Tipp: mooie kinderwagen zeg! En geniet nog van je vakantie! @ Kim: Jemig, wat ben jij toch altijd een bezige bij! Hoop voor dat jullie kindje komt, wanneer jullie er lekker samen van kunnen genieten! @ Sniffy: balen van je neg. test! Hoop voor je dat die uitblijven! sorry voor diegene die ik vergeten ben... @ all: zie inderdaad allemaal leuke namen voorbij komen! Ik heb zelf wel wat ideeen, maar nog geen idee hoor! Tis ook nog niet zover.. haha.. Vriendlief is hier de hele week weg en ik ben druk aan het schilderen geslagen. Buiten moest alles nog gedaan worden (hebben ons huis nu bijna 3 jaar)... Wel erg vreemd moet ik zeggen, helemaal alleen thuis. Ben ik niet gewend, vind het wel erg stil hier in huis en leeg in ons bedje.. Maargoed, hij is maar een weekje weg en heb dus mooi wat werk opgezocht! haha.. Leuke verassing voor als mn vriendje weer huis komt!