Hoi Tipp en thomas, geniet nog maar lekker even van jullie vakantie! Hij is mooi hoor de kinderwagen. Bijna dezelfde kleuren als die van ons!
Ikdus meis wat lees ik nu in je onderschrift, een vmk gehad. Hoe gaat het met je nu dan? ? ? Sterkte meid en een hele dikke knuff!
Hoi dames, Ben er weer van mn extra controle ivm met de hoge bloeddruk (150/85-90) maar die is nu heel mooi gezakt naar 110/70 gelukkig. Was al bang dat hij nog hoger kwam en dat ik niet meer thuis mocht bevallen. Maar alles dus prima in orde. Heb wel meer rust gehouden de laatste twee dagen dus dat schijnt echt wel te helpen. Ga nu ook weer even een uurtje plat dus... Oh ja, Sniffy...blijft spannend bij je...zal voor je duimen
Wij beginnen pas def met de namen als we het geslacht weten hoor. Geen doen anders, haha. Fijn Eimat dat je bloeddruk gedaald is.
hey meisjes wat is het rustig! hhihihihihih rox is aan het werk he? net buurvrouw gewatergolfd en daarna vriendinnetje geverfd en geknipt. nog steeds af en toe pijntjes alsof ik ongie moet worden en gisteravond trok het door in mijn rug en bil maar nog niets door aan het zetten!1 vind ik wel jammer maar ja. geduld geduld en dan hebben we ons kleintje bij ons. hihihihih het voorwerk is in ieder geval goed aan het werk zometeen ff stofzuigen hier en een beetje opruimen maar voor de rest doe ik niks meer. @daisy inderdaad vind ik samantha beter passen als zoiets als jasmijn ofzo! ik heb ook dat ik niet een naam gebruik die iemand heeft die ik ken. gr kim
Kim, hoe langer het ukje nog even bij mama binnen blijft des te beter toch? Veilig en warm Wij kennen geen Kim, alleen Kim van ZP
zo dames ben weer wakker maar moet nu ook weer weg paardrijles geven. Maar ben ook heel blij dat mn bloeddruk gedaald is en nu maar volhouden met mn middagslaapjes...
Maranka: wat een leuk filmpje! heb even op de k&s gekeken Monique: gefeliciteerd meissie, en heel veel succes voor een goede zwangerschap gewenst! Mieke: ik wil blijven hoor op de lijst Daisy: gefeliciteerd met je twee meiden! Rox: succes meissie, wie heb je als gyn? all: sorry maar vind sommige namen toch echt een beetje vreemd hoor hahaha. persoonlijke mening niet beledigend bedoeld. nou vanmorgen naar het ziekenhuis geweest. was best nerveus en had dus vanmorgen niets gegeten. heel aardig en leuk gesprek gehad. ik heb een onderzoek gehad. alles was goed. echo ook goed. gelukkig zijn alle twee mijn eileiders toegankelijk. ik was hier een beetje bang voor omdat dit bij mijn moeder niet zo was. veel eitjes dus dat was ook prima gezien het feit dat ik alweer op dag 7 van deze cyclus zit. volgende week moet mannetje zaadjes inleveren en dat duurt 3 weken voor dat we daar alle uitslagen van hebben. komt mooi uit want ik moet bloed laten prikken tijdens mijn ongi en dus moet ik ook nog zeker 3 weken wachten. 29 augustus hebbenw e dan een gesprek wat betreft de uitslagen en een behandel plan. ik heb nu al tegen mannetje gezegd dat ik eerst rustig na wil denken als we de uitslagen hebben straks voor dat we iets gaan doen. maar allemaal heel relax dus en echt vriendelijk.
steenbokje fijn voor jullie dat het zo is meegevallen, dat ze zo vriendelijk waren enzo. en van die namen.. vertel eens wat is jouw smaak?
Steenbokje, goed nieuws wat betreft jouw binnekantje dus, dat is positief! Nu mannetje nog en het bloedonderzoek. Afwachten weer. Succes hoor! Sniffy, dat heb ik dus ook heel vaak dat ik net iets anders lees dan dat er staat, stom en suf is dat dan he. Hier zo verjaardag van schoonmoeders, ze is vandaag 60 geworden. Mooie bos bloemen gekocht en zaterdag gaan we als verrassing heerlijk luxe uiteten en worden we opgehaald door een limousine, hihi. Heb ik nog nooit eerder ingezeten, spanennd wel.
Lala: thanks meid, wanneer gaan jullie er eventueel wat aan doen? (rare benaming maar hoop dat je mij begrijpt). en wat betreft namen, moet eerlijk zeggen dat we daar nog niet echt heel erg bij stil staan. komen wel eens leuke namen tegen maar de naam voor een jongen die we hadden heeft mijn beste vriendin bij toeval al. namelijk Devin. verder zal ik het echt nog niet weten. komt wel als we er straks nog bewuster mee bezich zijn denk ik. onze eerste wordt een jongen daar ben ik van overtuigd dus... mieke: thanks en gefeliciteerd met schoonmoeder.
Lala hebben ze bij jou eigenlijk alleen dmv bloedonderzoek naar je schildklier gekeken, of ook wat meer van binnen al gecheckt? Nou ik ga er vandoor, morgen lees ik weer bij!
@ steenbokje fijn dat alles goed was. heerlijk voor jullie nou maar hopen op een goede uitslag van mannetjes zwemmers. @mieke je hebt helemaal gelijk meis. maar je zal zelf wel meemaken. dat tegen het eind je je kleintje wilt xzien en je je zwangerschap zat bent. het is nu alleen nog maar onhandig en je wilt je eigen lichaam weer lekker terug. en natuurlijk je kadootje gefeliciteerd met je schoonmama trouwens. manlief was al om half drie thuis en is nu eindelijk de plinten aan het maken beneden. heerlijk weer een ding af . hihihihihihi check! gr kim
alleen schildklier, maar zou voordat ze mij binnenste buiten gaan keren, graag hebben dat bert zijn zwemmers laat onderzoeken, maar is een gevoelig onderwerp bij hem