mannelijkheid he? hihihihihihihihhi als er bij ons wat is dan is het niet erg en n daar komen we samen wel overheen. maar o wee als hun zwemmers het misschien niet goed doen. das toch je mannelijkheid
lala:had die van mij ook tot ik zie dat dat het enigste is wat hij kan doen om onze droon te verwezelijken. toen was het meteen over. en toen ik vandaag met mijn benen in de beugels lag had hij alleen maar bewondering voor het feit hoe ik mee om ging. geen privatie bij ons verwezenlijken van onze wens. is dus zo over. maar laten we gewoon hopen dat het bij jullie niet nodig is x
wij hebben er echt al hevige discussies over gehad, hij heeft er nu een periode van twee, drie maanden opgeplakt, die tijd gun ik hem ook wel, het is ook niet niks. daarbij zijn zijn ouders heel ouderwets en vruchtbaarheidsbehandelingen vinden ze schande want als je niet zwanger kan raken, moet je daar maar vrede mee hebben... nou dacht het niet
o meid wat erg...pfff lijkt mij heel lastig. kan je niet voorstellen om na een tijdje de MMM in te gaan voor jouw? dan moet hij zelf ook over de brug komen. ik moet zeggen dat ik nu het geluk heb dat mannetje het thuis kan doen want heb 2 uur de tijd om het in te leveren en er zit geen tijd aan vast dat ik er moet zijn. ja binnen 2 uur maar geen speciafieke tijd.
jawel hij vindt het nu nog te vroeg en wil over een maand of 2, 3 zijn zaad laten testen. (moet nog aan het idee wennen denk ik) hij mag het trouwens ook thuis doen, moet maar bellen naar het labo dat het eraan komt
dat is wel weer fijn lala. wij moeten wel echt een afspraak maken dus is iets preciezer. ach we vinden elkaar nu nog erg lief dus hahaha. ik zeg nu ook telkens: we are on a mission hahaha meiden ik ga er vandoor, ga dozen inpakken! over 3 weken verhuizen we!
Ja hoor alles goed! En met jou? Ik ben met de laatste dingen bezig voor de vakantie. Zaterdag ochtend om 4:00 vertrekken we *gaap*
Tis inderdaad erg rustig hier vandaag, volgens mij... @ Eimat: fijn dat je bloeddruk weer is gezakt? Hoe staat het in Twente? haha.. @ steenbokje: ik hoop echt op iets moois voor jullie! @ sniffy: je weet t wel spannend te houden!