Ja sniffy zorgt er o.a. voor dat ik steeds even wil kijken. Maar ook Kim! Lala: Bij jou begint het ook weer spannend te worden toch? Steenbokje: Fijn dat je zo´n goed gesprek hebt gehad en jullie je op je gemak voelden. En super natuurlijk dat bij jou alles goed is? Rookt je mannetje eigenlijk nog ? Toch heb ik zo´n voorgevoel dat jij ook op de k&s dag zwanger zult zijn . Ik had gisteravond iets bijzonders. We waren met mijn ouders uit eten toen ik ineens iets onder in mn buik voelde wat ik nog nooit gevoeld had. Het leek op darmborrels, maar dan op een andere plek. Wel erg laag trouwens. Zo,n beetje net boven/achter mn schaamhaar . Zou ik nou onze beeb gevoeld hebben? Ik zit trouwens ook lekker even op de bank met chippies en ranja....
hihihihihih ja dat klinkt wel bekend. als het voelen van je kleine in het begin. leuk he? op een gegeven moment voel je het steeds beter en hoger. echt een te gek gevoel . hihihihih totdat ze zo groot worden dat ze schade aan gaan richten aan mama's ribben leuk trouwens dat je zo benieuwd bent naar mij. maar volgens mij duurt het nog wel ff hoor!
Hoi steenbokje, Bedankt voor het complimentje over het filmpje. Fijn dat je nu in ieder geval al weet dat je eileiders goed zijn en verder klink je heel rustig. Heel veel succes met het vervolg van de onderzoeken. Fijn dat er nu in ieder geval iets in gang wordt gezet. Zo te lezen voel je je er wel goed bij. Knuff ! ! !
He meiden. Ik heb net een sms van Ikdus (Desiree) gehad. Ze verteld dat zij en dr vriend het weer bijgelegd hebben en dat ze in Spanje blijft. In overleg met Desiree meld ik jullie dit even. Groetjes Truus.
ik vind Benthe ook mooi, of Amber. Mike wilde Daisy of Debbie. Maar die beslissing maken we wel bij de 2e
[quote="blondsteenbokje"/] Rox: succes meissie, wie heb je als gyn? nou vanmorgen naar het ziekenhuis geweest. was best nerveus en had dus vanmorgen niets gegeten. heel aardig en leuk gesprek gehad. ik heb een onderzoek gehad. alles was goed. echo ook goed. gelukkig zijn alle twee mijn eileiders toegankelijk. ik was hier een beetje bang voor omdat dit bij mijn moeder niet zo was. veel eitjes dus dat was ook prima gezien het feit dat ik alweer op dag 7 van deze cyclus zit. volgende week moet mannetje zaadjes inleveren en dat duurt 3 weken voor dat we daar alle uitslagen van hebben. komt mooi uit want ik moet bloed laten prikken tijdens mijn ongi en dus moet ik ook nog zeker 3 weken wachten. 29 augustus hebbenw e dan een gesprek wat betreft de uitslagen en een behandel plan. ik heb nu al tegen mannetje gezegd dat ik eerst rustig na wil denken als we de uitslagen hebben straks voor dat we iets gaan doen. maar allemaal heel relax dus en echt vriendelijk.[/quote] Steenbokje, ik zou het echt niet weten! iig niet degene die de KS deed. Ach ik zie t wel hoor, ben zoveel getoucheerd dat dit me ook niet meer boeit. Fijn ziekenhuis he?