zo, ik ben er weer hb bijgelezen en VAKANTIE! Verder was er een "winkelwedstrijd". De beste verkoopster won een blik met 150 Cup A Chups erin. En wie kreeg m mee naar huis? Afspraak gemaakt voor de colonscopie. die is gepland op 6-8
Haha, ja graag gedaan hoor. Ze smste me. Vandaar dat ik even met dr overlegt heb om t hier te plaatsen. Nog bedankt voor je felicitaties. Haha.
Even een groet van deze kant. Zit eindelijk vandaag even op mn kont, heb bijgelezen, maar verder niet veel fut om te reageren. Bijna weekend! Fijne avond all en tot morgen ofzo!
Nee, eigenlijk nog nix.. Terwijl ik normaal elke keer zere (.)(.) heb en andere vage klachtjes (je blijft toch zoeken he?! ), en nu nog niet... Afwachten dus.. Heb alleen wel een zeurderig zere rug, maargoed, dan heb ik ook wel eens vaker (door mn werk..)! haha..
@ All Vandaag moet ik gewoon werken. Ik hoop er aan het einde van de middag nog even te zijn. Vannacht om 4:00 uur gaan we op vakantie. Lekker 16 dagen naar frankrijk. 5 Augustus ben ik weer terug. Ik zal de telefoonnummers van mijn buddy's meenemen dan kan ik jullie op de hoogte houden als dat nodig is. Liefs Wendy en iedereen veel Succes en pas op jezelf! En iedereen een goede MORGEN! En natuurlijk Kim: Heel veel succes met de bevalling mocht het gebeuren als ik weg ben (en natuurlijk iedereen die ik vergeten ben)
fijne vakantie wendy gisteren na het klussen wat rozig slijm . Dus de komt eraan . Ik ga zo sporten, spreek jullie vanmiddag weer.