Fijne vakantie Wendy! geniet ervan! Jammer Sniffy.... Wij gaan vanavond weer naar nederland, joepie! Even lekker naar de kapper... duitsers kunnen niet knippen. Vrienden bezoeken en winkelen.... Naar de Hema en broodje eten bij de V&D . En nederlandse boodschapjes halen natuurlijk.
@wendy tuurlijk beval ik voordat jij terug bent! hihihihihihihih fijne vakantie meissie @jannegie inderdaad die duitsers kunnen niet knippen hihihihihihihih wij nederlanders kunnen dat veel beter whahahahaha ik was vannochtend samen met manlief wakker om zes uur. even tv gekeken in bed en toen om half zeven weer gaan slapen tot kwart voor negen. hihihihihihih ik slaap normaal gesproken nooit zoveel,. maar de laatste dagen slaap ik elke keer tot 9 uur. stom he? mijn darmen zijn helemaal van slag . (gisteren pannekoeken gegeten dus dat helpt ook niet) maar de afgelopen dagen blijven mijn darmen bezig. voor de rest nog niets actiefs bezig. dus vandaag word weer niets hihihihihihihih misschien vanavond met volle maan? lijkt mij een goed plan. het voorwerk is in ieder geval wel bezig want ik blijf die pijntjes houden alsof ik ongesteld moet worden! allemaal een dikke knuffel
Spannend hoor Kim! Maar idd kan het ook nog een tijdje duren.... Hey ik ben vandaag 19 weken zwanger, jeetje wat gaat dat snel!
Oja, ik heb nog nieuws over onze bouwplannen. We willen ons huis in een stukje bos bouwen wat tegen het bedrijf aan ligt. maar dat stukje bos was van de buren. Nu is het eindelijk gelukt, we hebben geruild. De buren hebben elders een hectare bos van ons weer gekregen en gisteravond was de notaris afspraak. Ik was helemaal blij! Dus de bouwaanvraag is nu ook de deur uit! Binnenkort maar even bij de gemeente langs met mn dikke buik, zodat ze een beetje opschieten met de vergunning !
Nee, hij heeft nergens zin in vandaag. alleen maar spelen maar slapen ho maar! Maar hijs niet lastig ofzo
Jannegie, wat een goed nieuws. Gefeliciteerd! Enne 19 weken ik vandaag 10! joehoe! Wendy, hele fijne vakantie, geniet er van, vooral van het franse zonnetje. Lala, dat wist ik niet, had ze dat hier geschreven dan? Niet echt een fijne basis en dan zo in Spanje zitten, onzeker hoor. Rox, geeft niet hoor dat je even niets te melden hebt. Nou ik kan dus de easyfix van zus overnemen voor 75 euries, scheelt toch weer. Straks naar het lab, bloedprikken voor de combinatietest.