Zo achteraf gezien toch weer snel gegaan, maar moet nu nog 2 weken wachten en dan de eerste echte mijlpaal.
Joehoe! Mieke 10 weken! nou dat vind ik ook een echte mijlpaal! Dus jij hebt ook elke vrijdag weer een nieuwe week, haha! En jij hebt je easyfix al. Super joh! Pittig hoor met Ikdus. Inderdaad een beetje onzekere situatie.
hey meisjes ik ben er heel ffies ik ga zo met vriendin naar alkmaar gezellig ff tutten en shoppen en kletsen hihhhihihihihhihihi heb zelf het gevoel dat er nog lang niets komt dus dan de sociale contacten maar ff bijwerken he? hihihihiihih fijne dag als ik jullie niet meer spreek meisjes
Leuk Kim! Jannegie, ja toch wel he, 10 weken is ook al heel wat Gister had ik een vriendin aan de telefoon, die is zo in de wolken dat ik zwanger ben. Ze heeft zelf 2 dochtertjes van 6 en bijna 8. En nu voelt het bij haar heel raar aan dat haar dinnetje zwanger is, haha. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik er nog steeds zo nuchter onder ben. Dat het het nog steeds voelt dat ik eigenlijk niks met babies heb en dat ik mezelf (ons) nog steeds niet kan voorstellen straks met een kindje. Heel gek maar zo voelt het nog steeds. Misschien ook omdat er nog niets te zien is en ik nog niets voel. Hopelijk verandert dat straks bij de 12 wk echo, omdat je dan meer vorm ziet. Net dus naar het lab, sta ik daar voor janjoker zeg. Heeft die muts, de waarnemende vk, niks ingevuld op de formulieren en zelfs de helft niet meegegeven. Gelukkig is de praktijk tegenover het ziekenhuis en kon ik zo oversteken en het laten invullen etc. en het was dus al vaker voorgekomen zei de vk. Maar goed toen ik terug kwam in het zkhs was ik wel gelijk aan de beurt en was de wachtkamer al weggewerkt! Dat was dan weer de meevaller, haha. 1 aug. dus de nekplooimetig en dan zal de bloeduitslag ook wel binnen zijn. Spannend wel, maar maak me er eigenlijk niet echt zorgen over.
Maakte me al zorgen, ik dacht geen kim te bekennen maar ze is hier wel maar niet bij Aug mamma, hihi! Verder gaat het hier wel hoor...
de tweede echo zal wel heel anders zijn mieke, echt een beepje zoals in je banner en geen koffieboontje meer maakt het allemaal toch wat echter
Lala ja dan zal het er zeker anders uitzien en ook veel meer te zien zijn. Hoop ik Rox, klopt! De 'waarnemend' vk vroeg of ik het prettig vond om de termijnecho bij hun te laten doen buiten de nekplooimeting om. Nou toen dacht ik waarom ook niet! lekker veel echo's En de dame van het screeningscentrum waar de nekplm. gedaan gaat worden wilde het perse met de 12e week doen en niet later, dus dat valt dan in 1 week, vandaar dus. Ik had hem zelf liever een week daarna ingepland, toch weer een weekje verder, maar dat wilde ze niet. Nou ja dan maar niet.
groot gelijk Mieke! Wat een hi ha hondeweer! Daar gaat mijn uitje naar de Etos. ik ga de badkamer poetsen meisjes
bert en schoonbroer werken bij hetzelfde bedrijf en hebben vanavond BBQ omdat hun vakantie begint. zusje en ik gaan dus samen ergens eten.