Heb nog geen gewone kleding van Bambino gekocht voor haar.. ik heb wel twee pyjama's van bambino... ik zal binnenkort even opletten. Ben in ieder geval erg blij met de slaapzakken. Heb er nu twee van Bambino en twee van Pooh . Sinds ik de slaapzakken gebruik, heeft ze geen gehele pyjama meer aan. Alleen maar pyamajasje of rompertje lange mouwen. Want pyama broek vindt ik dan onderin slaapzak terug... . Maar ja, zonder slaapzak, houdt ze het broekje ook niet meer aan. Zodra ze in bed ligt, oefent ze volgens mij voor de marathon, zo hard trappelt ze... haha.
Ik ben vandaag ook nog ff naar het KV geweest (hihi), maar ze hadden alleen nog pyamaatjes vanaf maat 74-80. Balen. Wel 1 setje meegenomen, maar had eigenlijk die maat kleiner wel gewild..en zo te lezen misschien ook wel 50-56. Ik denk dat we idd met pyamaatjes gaan beginnen hier, als het wat minder warm is. Klinkt raar, maar op 1 of andere manier blijft de warmte hier vreselijk hangen binnen, ook als we luchten (ramen open). Madam ligt nu al een paar nachten in dr slaapzak en rompertje. Morgen maar even een ander kv in nog, kmoet dr toch naar het kdv brengen, kan ik wel ff in dat dorp loeren
Had nou niks gezegd... zal je zien dat ik binnenkort in de HEMA sta... ..... We gaan zo even naar de Prenatal... kijken voor een DiaperChamp. Samantha had Iris-cheque's gekregen, dus die kunnen we daar wel voor gebruiken.
Ik ga binnenkort maar eens een nieuwe vulling halen voor ons luierding. Voor als ze nog meer gaat stinken, hebben we m in ieder geval klaarliggen hihihi De lucht die ze nu produceert, trek ik nog wel... Ik stond trouwens vanmiddag in de Hema (op zoek naar pyama's, jawel), maar hier was alles in haar maat zo ongeveer uitverkocht. Grrrr. Nahja, had ook leuke andere van pooh gezien bij kv (niet in de aanbieding), misschien die maar halen.
Ik hoop het... 't Is niet veel bloed... net als die ene keer voor de Mirena. En heb verder totaal geen last. Geen buikpijn... helemaal niks... echt super. Maar sinds de bevalling heb ik nu toch al een tijd verbandjes.
Hij ligt er nu denk ik vanaf week 4 in. Toen had hij veel last van krampjes. En verder sloeg hij zichzelf telkens wakker s'nachts met zijn handjes. Ook kroop hij met zijn hoofdje helemaal tegen het hoodeind van de wieg aan en werd dan wakker. Ik probeer het idd nu af te bouwen door hem s'middags zonder zak op bed te leggen. Is nog niet zo'n succes. Denk dat ik maar een zomerslaapzakje ga uitproberen binnenkort. Overigens slaapt Jasper met bakerzak heel erg goed. Zo'n 5 a 6 uur minimaal.
Dais, kan jij voor mij vragen of ze die schijven van de doomoo ook los kunnen bestellen? joey is spuugkampioen en wil er dan een set bij voor als de ene in de was is. Maranka, dat lijkt mij het natuurlijkste maar als je arts zegt dat je eerder kan stoppen zou ik daar op vertrouwen