Net gestopt met de pil (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

hihi dan maar de hele avond over luiers en flessen praten

2. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Jeetje Rox, ik zie net dat Joey alweer aardig naar de 6 maanden toe gaat. Ongelofelijk dat het dan alweer een half jaar geleden is dat hij is geboren!

Hier komt straks weer iemand kijken voor de auto. We heben al wel meer kijkers en bellers gehad, maar ze willen er steeds net iets te weinig voor geven.
    Peter heeft nu een fake bod op zijn eigen auto gedaan op MP. Dus dat is de minimum prijs. Voor alles wat hoger wordt geboden gaat hij voor weg. Ik hoop zo dat het werkt en Peter vandaag nog naar het postkantoot kan voor een vrijwaringsbewijs. Nu kost elke maand langer weer veel geld voor wegenbelasting en verzekeringen.

Dus helpen jullie even duimen meiden dat hij vandaag verkocht wordt! Hoop het zo!

3. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Hoe lang is het eigenlijk rijden vanaf julie naar Meppel?
    en met dit weer is het overdekte winkelcentrum van Assen wel heel erg prettig, klopt! Maar je moet er wel eerst naar toe ;) .

4. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hey meisjes

weer terug uit alkmaar. lekker bijgekletst . was erug gezellig. zij is ook gestopt met de pil vertelde ze. al sinds januari maar nog niets. ze is bang dat het niet lukt. dus heb even wat succesverhalen van hier aan haar verteld en dat niet iedereen helaas zoals ik met twee maanden zwanger ben. :rolleyes:

mieke wel leuk hoor dat je al die echo's krijgt en inderdaad dan is het al echt een mooi klein kindje wat je ziet.

rox hier heeft het helemaal niet geregend.

al mijn vriendinnetjes hebben al kid(s) of zijn zwanger of bezig. maar ja dat krijg je met deze leeftijd he?

5. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Maranka, meestal helpt dat wel hoor even dat opbieden.
    Doen wij hier ook voor elkaar als we er wat opzetten, meestal wordt er dan wel toegehapt en soms moet je maar tevreden zijn met een bepaald bod.
    Weg = weg, maar met een auto is dat even anders.
    Ik duim maar denk dat het wel gaat lukken hoor.

6. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

14 apr 2007
    2.702
    0
    0
    commercieel
    Mecklenburg-Vorpommern, Duitsland
    Ik duim voor je!

Meppel is nog geen 10 min. Assen een half uur. Smilde schiet niet op hè. Snelweg is om....
    En ik wordt altijd graag geknipt bij de inloopkapper in meppel. Heb er nu al zin in!

7. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Even knippen bij inloop Kim ;)

8. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Netals ik, ik vind zelfs ook fijn om met mijn beste vriendin die nog geen kinderen heeft maar is wel hartstikke dol op kinderen samen leuke dingen te doen en noem maar op!

9. ProudMum

klopt Maranka, Joey heeft bijna zijn verhalfjaardag! Dat gaan we hier vieren met gebak!

joey begint steeds meer een buikslaper te worden! we hebben hem voordat we naar bed gaan al heel vaak teruugelegd op de rug en als we dan smorgens even kijken wanneer Joey nog slaapt dan ligt hij op de buik!

10. daantje 25

daantje 25 Fanatiek lid

7 jan 2008
    3.402
    0
    0
    werkt in de zorg
    noord-holland
    @ ikdus sterkte meid knuffel

@sniffy geen bloed geeft moed

11. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Joepi, manlief is nu met de kopers naar het postkantoor!

12. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    gefeliciteerd maranka, opluchting hè

13. ProudMum

WOW, goed zeg!

14. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Zeker! Maar eigenlijk was ik niet bang om hem kwijt te raken. De vraag was alleen voor hoeveel en wanneer. er was belangstelling genoeg. Had vandaag zelfs twee bellers.

15. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Maranka, goed nieuws :thumup:
    Fijn zeg!

Hier net even het halve huis gezogen, is dat vast gedaan.
    Vriend belde of we mee uiteten gaan, jajaja gezellig.
    Dus dat lekkere maaltje, waar ik geen zin in had om te koken, eten we zondag.

16. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hey meiden

maranka lekker dat die auto verkocht is! is toch fijn idee in plaats van dat hij voor de deur staat. hier hebben we de auto ook nog steeds niet kwijt. erg vervelend. hij heeft twee maanden op marktplaats gestaan maar niets en nu staat hij op autotrader.nl hopen dat hij nu verkocht word! keep your fingers crossed.

rox zodra ze dat kopppie zelf kunnen optillen kan het toch geen kwaad meer buikslapen. ?

gr kim

17. ProudMum

nee klopt Kim, maar hij heeft t nooit gedaan en nu inene wel. hihi net als mama

18. Niet meer actief

Maranka, Ja dat lees je inderdaad in mijn onderschrift.
    Ik weet alleen niet hoelang ik zwanger ben geweest, ik denk zelf nog door de pil heen.
    Dus 7,4 weken maar zeker weten doe ik het niet. Ik had dinsdags of woensdags nog eens getest en er kwam nog een lijntje op. We hebben dus helaas niet kunnen genieten van deze korte zwangerschap ..
    Hoe is het met jou en je knappe ventje(s)( je man mag ik niet vergeten natuurlijk ;) )?
    En nog gefeliciteerd dat jullie auto weg is, heerlijk hoor.

Emait, fijn dat je bloeddruk weer omlaag was en je gewoon thuis kan bevallen. Dus nu lekker veel plat blijven liggen

Steenbokje, wat goed dat jullie eindelijk geholpen worden, ik hoop dat het niet meer nodig is!

Lindsay, jeetje wat een schoonouders zeg, als je niet zwanger kan raken moet je er vrede mee hebben , ik zou helemaal gek worden als het tegen mij gezegd zou worden hahaha.
    Dus deze ronde zit er bijna zeker weten niets in voor jullie, jammer hoor.

Sniffy, balen als je ongi word, hopelijk is het wat anders en komt het door het klussen ;).

Rox, wooow jij niets te melden .. En dat houd je altijd als je een jonge moeder bent een vriendinnen hebt zonder kinderen, die begrijpen dat soort dingen vaak niet.

Jannegie, voelt de beeb joepie :D , en nog meer goed nieuws je hebt het stukkie land geweldig hoor.

Mieke, alweer 10 weken zwanger nog maar 30 weken te gaan gefeliciteerd.

Mik, ik duim dat jullie auto snel weg is..
    En dat jullie beeb ook snel komt.

19. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    alles weer in orde ikdus?

20. Niet meer actief

Ja alles weer in orde ;)

Deel Deze Pagina