hihihihih deal! leuk he zwanger zijn. mijn wc is ook mijn beste vriend weer aan het worden sinds die kleine aan het indalen is.! hihihihihi
oke luisteren naar ikdus beebje ! hopen dat het helpt trouwens ik kon ook alleen inslapen op mijn buik maar wat niet kan kan niet dus je zal wel moeten op je zij. en als je moe genoeg bent slaap je op alle manieren
Mieke, ben al weg daar omdat ik dus zou vetrekken naar holland. Heb vandaag een gesprek gehad met haar. Ze heeft al twee nieuwe mensen aangenomen als hun haar niet bevallen mag ik terug komen anders heb ik "pech". De 300 euro die ik de laatste 7 dagen heb verdiend kan ik ook gedag tegen zeggen zal maximaal 100 ervan krijgen, omdat ik dr heb laten barsten. De redens die ik heb genoemd vond zij zwak. Ik had dus verteld : over mijn miskraam. dat ik moeite had dat mijn moeder weer naar holland ging ( dat wist zij, want ik heb op de werkvloer gehuild ) En dat het niet lekker ging tussen mij en Bob. En dat ik eigenlijk woensdags terug zou gaan naar holland ( leugen was een donderdags ) Ze zei dat zijn geen redens om in bed te blijven liggen want wat heb je er nou aan, je bereikt er niets mee. Stom kutwijf. Rox, dat heb ik gemist wat is een scopie en wat moet je er doen ? Maranka, slaap lekker en werkse morgen.
ikdus, mijn uitstrijkje wasn iet helemaal goed en het is pap3a. nu gaan ze met de scopie weefsel weghalen en op de kweek zetten
bij rox is bij het laatste afstrijkje pap3a geconstateerd en daar word nu verder naar gekeken dus vandaar de scopie en biopsie (als ik het gioed vertel)
Aha vandaar, gelukkig is dat meestal niets ernstigs en kan je er goed mee leven. Mupkuh heeft het ook.. Kan het geen kwaad voor je spiraal ofzo dat het dan onveilig is nu ofzo? Knuffel voor jou!
Weltruste Rox ! Nee dinsdags had ik vrij. En in de nacht rond 4 uur is de ticket naar Holland geboekt, en Bob had woensdag gezegt tegen de baasin dat ik weg zou vliegen die avond.. Dus niet wezen werken of er heen gegaan. Zij is ook niet menselijk genoeg om zulke dingen te begrijpen. Als ze al niet begrijpt dat ik om een miskraam vedrietig ben, wat zal ze wel begrijpen dan :S
@ikdus: 37 is wel wat aan de hoge kant voor mij. Dit was hij nl. net aan het begin en aan het einde van mijn cyclus.
Oke, dus je bent er wel mee ongesteld geworden met die temp? Zal ik dan even blazen of ik dat niet nodig? Ik vind dat je zondag opnieuw moet testen hoor ! Moet van mij.
Vind dat knap van je hoor Sniffy ! En tot zover ben ik niet meer werkloos, ik mag morgen alweer werken bij dr Dus daar gaan mijn avonden met jullie.. Dus zal er weer weinig zijn! Ik weet niet of het weer 6 dagen per week is en vanaf hoelaat tot hoelaat maar dat merken/horen jullie wel
Goedesmorgens! Wij gaan vandaag (telaat) op jacht naar de Difrax speen van Henk Shiffmacher! Duimen jullie? Verder nog ff naar de Gamma, want ik kom schroefjes voor de kinderstoel tekort en als Joey brood mag eten met 7 mnd wil ik wel dat ie erin zit!