denk je er wel aan inderdaad dat je niet teveel iburpofen neemt want dat is echt troep! kan je maagbloedingen van krijgen etc. dus niet teveel van nemen,.! ik ga ff douchen! kus
balen van je hoofdpijn Rox, kan behoorlijk irritant zijn. spannend kim, dat je toch weer van alles voelt. het zal misschien toch voor de 22ste zijn
Kim buddy... ik geloof dat wij straks een probleem hebben...tenminste ik want ik heb maar 1 buddy. Al die dingen wat je noemt heb ik ook in steeds ergere mate last van...straks zijn we gelijkertijd aan het bevallen! Rox sterkte met je hoofdpijn...ik weet wat het is jammergenoeg
whahahahahahahahahaha nou dat zou toch hilarisch zijn of niet dan? maar ik heb buddy's genoeg dus dan geef ik het van jou aan mijn andere buddy's door en zetten die het wel ff neer hoor toch rox? en rox als je nou paracetamol met codeine neemt. 2 van 500 mg die kunnen geen kwaad! en die werken over het algemeen goed tegen hoofdpijn!
Meiden goedemorgen! Rox knuf meid, vervelend dat je je niet helemaal top voelt. Rebbel, fijn dat het goed gaat thuis! Kim, lekker toch die laatste 'dagen' gewoon saampjes thuis zijn. Eimat, spannend zeg. Annemarie, welkom! Ga zo even spieken op babyboom. Gisteravond een top avond gehad. Verrassingsfeestje voor schoonmoeders 60e verjaardag. We werden opgehaald door een echte limo, nog nooit in gezeten. Champagne stond klaar en voor mij appel-champie hihi. Heerlijk en gezellig gegeten in The Grand, mooi daar binnen hoor. Rondleiding gehad en de zaal gezien waar ons aller Bea getrouwd is. Tonnetje rond gegeten zeg, en dat voelt eerlijk gezegd niet echt lekker. Alsof dat niet echt bevordelijk is voor die uk daarbinnen. Dus dat maar niet meer doen. Vandaag lekker lui dagje, beetje zuigen nog maar verder lekker boekjes bladeren en zo.
@ annemarie 21 welkom hier heel veel plezier. @ mieke vet gaaf een limo. @ roxyrox hoop dat je hoofdpijn snel zakt. hier verloopt het allemaal anders dan de andere ronde's nu heb ik geen last van mijn tepels (andere maanden alleen al door te kijken deeden ze al zeer) en mijn temp is nu al 3 dagen 37.1 en 37.0 en 37.0 terwijl andere maanden dit het maximale aantal keren was dat hij rond of boven de 37 kwam. dus allemaal anders wel spannend
rox ik bedoel cafeine dan zeker. die je gewoon bij de drogist kan kopen. paracetamol met ........ die werken erg goed tegen hofdpijn (heb zelf migraine) lekker mieke dat je het zo leuk heb gehad gisteren. hihihihih in een limo wel leuk zeg! en inderdaad hoor lekker met ze'n tweetjes genieten die laatste daagjes/weekjes hahahahahaha
kimmie, dat is coffeine hihi bedenk met net dat jou nummer niet in mijn telefoon staat. maargoed, lenzen zijn uit en brilletje op. eerst goed gegeten en toch maar ibu ingenomen.... Joey krijgt vanavond zijn 1e 6 mnd potje. lekker andijviestamppotje!
haha nee wit! daantje, spannend hoor, alleen nog wel even geduld zie ik. rox, leuk ben benieuwd hoe joey zijn potje gaat vinden. volgens mij gaven mijn zus en schoonzus hun kleintje al wel een boterham hoor.