Klopt daantje, als het mogelijk was om af en toe even het luikje open te doen en te spieken zou wel leuk zijn.
Lieve tante Mieke, Je mag je echt niet druk maken hoor! Dat is niet goed voor Kleine Ouzo hoor! xxx Joey
Lieve kleine Joey, Ik zal het niet meer doen en je krijgt een dikke knuffel van mij! Liefs, tante Mieke
Dank je wel Mieke, heb in favorieten opgeslagen, hihi! Roxy, wat is Joey zo prachtige kind! Mooie ogen !
Heb niet veel zin in avondeten, maar ga toch maar wat klaarmaken, mannetje moet ook eten en ik moet ook gezond eten. Dus vandaag de brocolli, gevulde filetlapjes en aardappelkroketjes. *YUK*
Soms het een dan het ander. Gister heerlijk gegeten en vrijdag ook. Maar vandaag een sloom dagje dus misschien daarom geen zin. En waarschijnlijk trek in iets wat niet in huis is.
hahaha oh ja hoor hij kan het best als hij wil. ik ga er nu mee aan de slag, als het eenmaal op mijn bordje ligt eet ik het wel op hoor. gewoon wat minder opscheppen, denk dat ik daar ook tegenop zie, zit sneller vol en daar moet ik rekening mee houden. wel lief van je hoor dat je meedenkt.
nou eet smakelijk en tot strakkies! ik ga ff met de Flair de bank op en spelletje op de DS doen! deze week gaan we ook een geheugenkaartje halen!
hallo luitjes! nou hier echt helemaal zat. bah bah loop al de hele dag met krampen en het lijkt wel alsof iemand af en toe me steekt met een mes van onderen! bah bah bah elke keer als die kleine beweegt doet het zo'n zeer! en drempels zijn ook mijn vrienden niet meer. mijn man reed een beetje hard over een drempel. nou de tranen stonden in mijn ogen! sorry voor mijn geklaag maar jeetje wat een &^&&*dag! gr kim
Kim nog even volhouden en dan weet je voor wie je het doet. En klagen mag altijd hoor, maar wel met mate .
Daisy, heb ook net bijgelezen. Kleine samenvatting: - Lala mag testen maar is heel cool en wacht nog even. - Mieke, is nog steeds aan het piekeren , maar dat mag niet van Joey. - Rox heeft hoofdpijn Beterschap meid - Er zijn weer hele mooie fotos van Joey voorbijgekomen - Mieke had hele leuke smileys en Rox heeft ze gejat. - Bij Mik en eimat is het flink aan het rommelen. Ben benieuwd wie als eerste gaat bevallen. - Mik is al wer 38 weken zwanger! - Mieke is met een limo weggeweest en heeft heel lekker gegeten, maar vandaag heeft ze geen trek. - Bij daantje 25 voelt het deze maand anders en spannend. Maar ze moet nog 10 dagen wachten om te kunnen testen. - Daisy loopt achter en wil weten wat ze heeft gemist. - Kim heeft het gehad met drempels @#$%^ Nou dat was het wel zo ongeveer.