Trusten. Ik heb de kunst van het samenvatten even afgekeken van Zuurtje, een Maart 2008 mama. Die doet dat dagelijks en dat is me toch handig! Maar voor één keertje wilde ik dat hier ook wel doen. Maar dagelijks gaat me denk ik niet lukken hoor!
Hahahaha Maranka, zo geestig! Kim, meissie lekker klagen hoor hopelijk ben je er dan sneller vanaf Hier raar gegeten, het vlees was heel vies dus hebben we niet opgegeten, waardoor er weinig op het bordje overbleef dus hebben we nog een pistoletje in de oven gedaan, lekker met vlokken, hahaha. Verder toch nog Ratatouille gekeken, leuke film en mooi gemaakt. Denk dat ik lekker vroeg het nestje in duik, ben toch al lui dus waarom niet.
Get, lees net dat een febr. mama ons heeft moeten verlaten. Helaas leeft het vruchtje niet meer en ze hadden al zoveel moeite met zwanger worden door endometriose.
hihi bedankt voor de samenvatting Maranka, is wel handig voor mij. Hoeft niet elke dag hoor, maar elke week zou handig zijn..hihi... Hier niets boeiends, moet over een weekje weer naar de fert.arts en ben inmiddels 3 kilo afgevallen. Het gaat moeizaam, maar steeds beter. Dikke knuffel voor jullie allemaal. Liefs Zora
Rox denk dat het wel oke is, maar ik zou ook iets meer geheugen erbij nemen, is voor later altijd handig, 1GB is dan voldoende. Kijk ook eens op DELL of de laptops die ze wel eens in de aanbieding hebben bij Aldi zijn ook prima hoor. Hier lekker geslapen!
Goedemorgen Mieke! Mike heeft hem al besteld, bovendien weet hij een winkel waar je goedkoop geheugen kan bijkopen. (klant van het bedrijf waar hij werkt) Vast snel een router regelen en dan kan ik lekker op de bank laptoppen!
Lekker hoor! en idd dat geheugen zou ik er zeker bij kopen hoor! Werkt een stuk prettiger voor straks. Het gaat er dan om dat je meerdere programma's dan tegelijkertijd open kunt hebben om in te werken. Lekker je eigen lappie Oh eh ook goedemorgen!
en weer een dagje dichterbij je echo! o dat wist ik niet zeg. ik ben niet echt pc technisch, ik ben allang blij dat ik nu een plaatje in mijn bericht kan zetten
nou meisjes goeiemorgen. ik voldoe hierbij weer aan mijn meldplicht. vannacht weer hetzelfde, erg veel slijm verloren (waar ik het vandaan haal? ) hihihihi nu zit er af en toe ook een draadje bloed tussen! het zal mij benieuwen. ? de krampen zijn weer afgenomen alleen erge rugpijn etc etc we gaan lekker afwachten! leuk laptoppie rox. ik heb er erg weinig verstand van dus ik ga je geen raad geven! vandaag vrij meisjes jullie ook?
Hahaha ja ja Rox weer wat geleerd. Leren wij kids-stuff van jou, leer jij technische-stuff van ons. Als het woensdag is dan nog een weekje, dat valt dan wel weer mee toch?