Hey Jannegie, blij met de regen Ja die MC kinderwagen ziet er wel solide uit he, dat vind ik ook van de Mutsaerts Slider of zo en je hebt ook nog de Urban Jungle of zo. Ik zou het ook al wel willen kopen, maar doe het lekker niet. Weer een febr. mama met mk Ik heb net de boodschappen voor de hele week in huis gehaald. Vrijdag en zaterdag hadden we er geen zin in en vandaag onverwachts een dagje thuis. Zo even naar de apotheek, receptje halen voor schimmelinfectie, grrrrrr bahbah. Kim koude pannekoeken zijn ook heel lekker als ontbijt of lunch hoor! Sniffy, wat ben je toch weer fanatiek, heb er bewondering voor.
@ kim: Uhm.. ik zou er niet te hard vanuit gaan dat het geen weeen zijn meis... zeker met die rugklachten er ook bij! Vriendin van me heeft ook zo gelopen (alleen zonder rugklachten dacht ik) met het idee dat het voorwerk was, maar ze liep toen de hele dag al met echt weeen! En je verliest veel slijm met bloed... ik zou in de buurt van huis blijven als ik jou was
Oja Rox, ik ben er nu wel uit. Ik heb gewoon veel meer trek in ontbijt en lunch spul dan avondeten. Ookal kan ik van te voren iets lekkers bedenken. Heb nu op het weekmenu program staan: Witlofrolletjes ham/kaas uit de oven met krieltjes. Zalm in dille saus uit de oven met aardjes en sperzies. Tosti's met mora sateetje uit de magnetron. Dus ik ben benieuwd hoe dat gaat deze week. En heb lekker bij de visboer verse makreelpate meegenomen, hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm. Kim ging je nou thuis bevallen? Sniffy, als ik er eenmaal ben ik ook wel hoor! maar moet alles bij elkaar rapen om zin te maken om er naar toe te gaan, erg he.
sms terug van Kim; Ach wat zijn jullie toch lieverds. ik ben 5 min van huis. in de supermarkt. ga zo naar huis. knuffel
Oh nou dat zullen we nog wel eens zien, dat is nog heeeeel ver weg. Ik heb trouwens ook heel veel nectarines, aardbeien en ander fruit ingeslagen Ik denk dat ik straks even een filmpie ga kijken en lui op de bank ga. (laptop naast me natuurlijk)