gatverdarrie ik word af en toe misselijk van de pijn! zal het dan toch echt dat wij zometeen onze kleine krijgen?
ja als het echt zo is zal ik mijn nicht wel ff smsen. word toch de 22ste hahahahahahaha. weetje heel gek ben aan de ene kant dat ze zometeen zegt dat het niets is maar ook bang dat ze zegt dat het wel zo is! vind het echt spannend
had ik ook. tip; noteer de tijd tussen de ene wee en de andere wee. bijv; 18.35- 18.40 en dan hoeveel sec hij aanhoud. als je een uur lang om de 4 min een wee hebt die een min aanhoud kan je de VK bellen
ja maar het is zo raar! het begint denk ik met een steek en dan trekt het in mijn onderkant en dan gaat het door naar mijn rug. maar helaas blijft het in mijn rug een beetje pijn lijk de hele tijd. had van 5 to 6 opgeschreven toen elke 5 6 of 7 minuten begon het maar wanneer het nou eindigt? ik bel gewoon om zeven uur. dan heb ik al twee uur pijn. dan kijkt zij maar of ze komt of niet?
nou, ik zie hem ook al op Hyves! Ik moest gelijk aan je denken! Kim, beetje lastig te vergelijken met mij want ik had geen rugweeen. Heb je al nagedacht of je een ruggenpril wilt?
hahahaha manlief heeeft in zijn eentje het bed op klossen gezet! jeetje wat is dat bed nu hoog . ik ga over tien minuten bellen. ben de hele tijd bang dat het weer stopt en ik dan voor niets bel! heb het op dit moment zo heet! zal toch geen koorts hebben?
nee ben heel erg bang voor rugeprik dus nee! laat mij maar pijn lijden dan! dit is trouwens best pijnlijk maar moet niks wegzuchten ofzo hoor! moet gewoon even rustig aan doen als die pijn er is en vooral niet opstaan want als ik opsta voelt het net alsof die kleine naar beneden valt en dan steekt het helemaal erg.